کمپینی برای «انصراف» نامزدهای شورای شهر

زیتون– دوازده نماینده مجلس عضو فراکسیون امید در نامه‌ای از نامزدهای اصلاح‌طلب انتخابات شوراهای شهر و روستا خواستند که برای رسیدن به لیست واحد از نامزدی انصراف دهند.

نویسندگان این نامه نوشتند که «فارغ از میزان شایستگى» نامزدها، انتظار دارند این افراد برای «تقویت حرکت جمعی» و رسیدن به «لیست واحد» با حضور در «کمپین انصراف» شرایط را برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها فراهم کنند.

محمدعلی وکیلی، الیاس حضرتی، عبدالکریم حسین‌زاده، محمدجواد فتحی، حمیده زرآبادی، محمد کاظمی، علی نجفی، رضا انصاری، فاطمه حسینی، شهاب‌الدین بیمقدار، رمضان‌علی سبحانی‌فر و فاطمه سعیدی نمایندگانی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

نویسندگان نامه با اشاره به این‌که انتخاب «بهترین گزینه‌های ممکن» در سال‌های ۹۲ و ۹۴ نشان‌دهنده «شعور و درک سیاسی» رای‌دهندگان از شرایط کشور است، نوشتند تکرار این اتفاق‌ «با عنایت به استقبال بالا و تحسین‌برانگیز کاندیداهای شورای شهر خصوصا در کلان شهر تهران و دیگر کلان‌شهرها محقق نخواهد شد، مگر با رسیدن به لیست واحد».

نمایندگان عضو فراکسیون امید در نامه خود اضافه کردند که «فضیلت انصراف در راستاى اتحاد و کار جمعی» از «ماندن و دستیابی به پیروزی فردی» ارزش بیشتری دارد و کسانی که انصراف دهند «به یقین برای همیشه در قلب و ذهن ملت ایران، به نیکی ماندگار خواهند شد».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. کار خوبی است. نبود آزادی کافی و تجربه ی کار حزبی، و هزینه ی بالای کار سیاسی اصیل، این مشکل را به بار آورده است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »