پاسخ دولت به معاون اول قوه قضاییه

وزیر اطلاعات: ادمین‌های بازداشت شده شریک جرم بنده هستند

زیتون- سخنان غلام‌حسین محسنی اژه‌ای، سخن‌گوی قوه قضاییه، درباره ارتباط وزیر اطلاعات با ادمین‌های بازداشت شده کانال‌های تلگرام، با واکنش او و دفتر سخن‌گوی دولت روبه‌رو شد.
محمود علوی، وزیر اطلاعات، به ایرنا گفت: «برای ادمین ها جرمی نمی شناسم که شریک آنها باشم، گویا آنها شریک جرم بنده هستند.» به گفته وزیر اطلاعات «دفاع از دولت جرم کوچکی نیست.»
او پیشتر گفته بود افراد بازداشت‌ شده از نظر وزارت اطلاعات مرتکب جرمی نشده‌اند. این افراد روزهای پایانی سال گذشته بازداشت شده بودند.
هم‌زمان دفتر سخن‌گوی دولت در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از سخنان اژه‌ای، نوشت: «به نظر می‌رسد بیان این‌گونه مطالب، برآمده از خستگی و فشار تعهدات و اقدامات سخنگوی محترم قوه قضایی بوده و قطعا خود ایشان نیز به‌ضرورت رعایت شئونات قوای کشور توجه خواهند داشت».
غلام‌حسین محسنی اژه ای امروز در جریان نشست خبری خود، ضمن انتقاد از سخنان وزیر اطلاعات و حسن روحانی درباره ادمین‌های زندانی کانال‌های تلگرام، گفته بود: «مرجع صالح به عنوان اینکه بگوید کسی مجرم است یا نیست»، وزیر اطلاعات نیست، ضمن این‌که «در خصوص این پرونده خاص مطالبی در مورد خود وزیر اطلاعات مطرح است که طبعا حتی ایشان نمی‌تواند در این پرونده اظهارنظر کند و گزارشی تهیه نمایند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

پاسخ دولت به معاون اول قوه قضاییه

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »