طرح لزوم رفع حصر در دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای

زیتون– دو تن از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در دیدار با آیت‌الله علی خامنه‌ای، به او گفته‌اند رفع حصر رهبران «جنبش سبز» موجب «وحدت، ثبات و آرامش در جامعه» خواهد شد.
محسن رهامی، از اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و رسول منتجب نیا، قائم مقام مهدی کروبی در حزب اعتماد ملی اخیرا دیداری با رهبر جمهوری اسلامی داشتند.
به گزارس سحام‌نیوز، این دو در دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند که «رفع حصر» در نهایت موجب یکپارچگی جامعه شده و آن را از هر گزند داخلی و خارجی در امان نگه خواهد داشت.
در این دیدار یک ساعته، منتجب‌نیا گزارشی از «جایگاه سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلبان در جامعه» و «میزان وفاداری آنان به نظام و کشور» را به رهبر جمهوری اسلامی ارائه داده است. او همچنین بر لزوم وجود «کانال ارتباطی میان اصلاح‌طلبان و رهبری» تاکید کرده و از «لزوم حضور دو جناح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در جریان اداره کشور» سخن گفته است.
آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این دیدار گفته است: «خواهان این هستیم که اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان هر دو در سیاست حضور داشته و برای عزت آن تلاش کنند».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »