در خواست از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان: افراد پاکدست را انتخاب کنید

زیتون- ۹ نفر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در نامه‌ای به رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، از این مجموعه خواستند «افراد پاکدست» را در لیست نامزدهای این گروه در انتخابات شوراها قرار دهد.
مصطفی تاج‌زاده، حمیدرضا جلایی‌پور، سعید حجاریان، محمدرضا خاتمی، هادی خانیکی، عبدالله رمضان‌زاده، محسن صفایی فرهانی، فیض‌الله عرب‌سرخی و محسن میردامادی در نامه خود به محمدرضا عارف، با اشاره به این‌که «برخی از اعضای شوراهای شهر در ادوار گذشته» به شکلی عمل کرده‌اند که «به اعتماد مردم لطمه وارد کرده» و در دوره اخیر نیز این «آفت» وجود داشته، نوشتند: «طبعا کسی انتظار عصمت از تصمیم‌گیران ندارد ولی باید همواره توجه داشت که روابط و رودربایستی‌ها باعث کم‌رنگ شدن شرط لازم و بی‌چون و چرای پاکدستی و امانت‌داری نگردد».
این نامه در سایت امتداد منتشر شده است. این ۹ فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به جایگاه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، نوشتند که عملکرد غیرشفاف یا انحراف احتمالی در آینده از سوی اعضای لیست انتخاب این شورا، می‌تواند باعث «لطمه جدی به سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان» شود و «شورای سیاست‌گذاری در قبال آن مسئول خواهد بود و باید پاسخ‌گو باشد، کما اینکه این پرسش در مورد کسانی که در گذشته با اعتبار و رای اصلاح طلبان وارد شورای شهر شدند و در شورا عملکردی خلاف رویکرد اصلاحات داشتند به طور جدی مطرح است و نیاز به علت‌یابی و پاسخ‌گویی دارد».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »