در پی انفجار در معدن زغال سنگ استان گلستان ۴۰ کارگر مصدوم و ۸۰ کارگر محبوس شدند

زیتون- در پی انفجار در معدن زغال سنگ در استان گلستان تعدادی از کارگران مصدوم و تعدادی هم در معدن محبوس شده اند.
عصر امروز ایرنا به نقل از یک مقام محلی خبر داد که تعدادی از کارگران محبوس، جان باخته اند. کانال تلگرامی وب‌سایت انتخاب نیز خبر داد که جسد دو کارگر از زیر آوار خارج شده است؛ اگرچه مقامات مسئول اما هنوز این گزارش را تائید نکرده‌اند. حادثه انفجار در معدن زغال سنگ آذرشهر ظهر امروز در ساعت ۱۲:۰۵ رخ داد.
درباره آمار مصدومان و کارگران محبوس در معدن آمار متفاوتی منتشر شد، هرچند بر اساس آمار هلال احمر ۴۰ کارگر مصدوم شده اند و ۸۰ کارگر هم محبوس شده اند.
خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد که در این حادثه ۱۸ کارگر مجروح شده و ۵۰ کارگر نیز در معدن محبوس شده‌اند.
پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور نیز خبر  «احتمالی» محبوس شدن نزدیک به ۸۰ نفر در معدن ذغال سنگ گلستان به دلیل انفجار این معدن را تایید کرد و گفت که ۴ مصدوم به بیمارستان حضرت معصومه آزادشهر منتقل شدند.
۵۰۰ کارگر در معدن زغال سنگ آزادشهر کار می‌کنند و این معدن در ۱۴ کیلومتری آزادشهر و ۹۰ کیلومتری شرق گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »