اژه‌ای: شرکت آمیتیس طراوت کودک متعلق به وزیر آموزش و پرورش است

زیتون- غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه، امروز با اشاره به بحث ورود پوشاک از سوی دختر وزیر آموزش و پرورش، گفت شرکت «آمیتیس طراوت کودک» متعلق به وزیر آموزش و پرورش است، اما شرکتی که اقدام به واردات پوشاک کرده در حوزه «فنی و مهندسی» فعال است و «حق وارد کردن پوشاک نداشته است».

هفته گذشته خبر پیدا شدن «محموله قاجاق» در خانه وزیر آموزش و پرورش منتشر شد، اما چند روز بعد وزیر دادگستری اعلام کرد که آن محموله قاچاق نبوده و به شکل قانونی وارد کشور شده است.

اژه‌ای با اشاره به این‌که «شرکت آمیتیس طراوت کودک بر اساس اساسنامه این شرکت که در روزنامه رسمی درج شده، متعلق به وزیر آموزش و پرورش، فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی و خانواده او است که در سال ۹۳ به ثبت رسیده است»، گفت: «بر مبنای اساسنامه‌ای که ثبت داده است، اعلام شده که رئیس هیات مدیره آن، وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیرعامل دختر ایشان است؛ در طول سال ۹۵ هم هیات مدیره ۳ تا ۴ جلسه داشته و همه صورت‌ جلسات نیز در تیر ماه، دی ماه و اسفند ماه با امضای آقای آشتیانی و دختر ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل امضا شده است».

سخن‌گوی قوه قضاییه گفت: «شرکت آمیتیس طراوت کودک از کارت بازرگانی شرکت دیگری به نام شرکت تولیدی بازرگانی راتیم گستران طبرستان به آدرس فریدونکنار کالا را وارد کرده است.حوزه فعالیت شرکت راتیم گستران، فنی و مهندسی است و این شرکت به هیچ وجه نمی‌تواند دخالتی در واردات و صادرات پوشاک داشته باشد».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. این اژه ای که اینقدر مفصل در باره قاچاق لباس توضیحات می دهد، در باره ی قتل و حبس و تجاوز به حقوق شهروندان و دزدی مال مردم در اختلاس ها و ….. چرا تقریبا ساکت است؟

  2. این منسوبان و منصوبان ولایت هنوز درک نکرده اند که اقدام آنان به تخریب هرکس به نفع او ست و موجب گرایش بیشتر مردم به او میشود ؟!
    بیست سال تجربه برای درک این معنی کافی نیست ، از خاتمی تا هاشمی ؟!
    بیچاره ولی امر که ناچار دل به این غضنفرها خوش کرده است !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »