۲۱ عضو لیست امید به شورای شهر تهران راه یافتند

زیتون– عیسی فرهادی، فرماندار تهران، صبح امروز (یک‌شنبه) خبر داد که بر اساس آمار اولیه «۲۱ عضو لیست امید تهران به شورای شهر راه یافته‌اند.»
لیست امید، توسط شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تهیه و مورد حمایت محمد خاتمی بود.
به گفته فرهادی بر اساس آمار اولیه و شمارش آرای بیش از ۲۵۰۰ صندوق از مجموع نزدیک به چهار هزار صندوق در پایتخت، ۲۱ عضو لیست امید به شوراه راه یافته‌اند.
در سال ۹۲ مشارکت مردم تهران دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بود و در این دوره ۹۰۰ هزار نفر به تعداد رای‌دهندگان اضافه شد‌ه‌است، فرماندار تهران این میزان از مشارکت مردم تهران را «در مجموع بی‌نظیر» خواند.
بر اساس آرایی که تا کنون شمرده شده‌اند، محسن هاشمی، سپس مرتضی الویری، احمد مسجدجامعی و شهربانو امانی در صدر لیست منتخبان مردم تهران قرار دارند. هم‌چنین مهدی چهران، از اصولگرایان و رییس فعلی شورای شهر تهران، در جایگاه ۲۲ قرار دارد در حالی‌که شمار رای‌های داده‌شده به او به‌طور چشم‌گیری از رای‌های نفر ۲۱ یعنی بشیر نظری کم‌تر است.
محسن هاشمی در حال حاضر بیش از یک میلیون و صدهزار رای را به خود اختصاص داده‌است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »