اعتراض حسن خمینی نسبت به عزل رییس دانشگاه آزاد

زیتون– حسن خمینی، عضو هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد، طی نامه ای به رییس جمهور ضمن اعلام فقدان وجاهت قانونی در موضوع عزل رییس دانشگاه آزاد و نصب سرپرست جدید بدون رای گیری در هیات امنا دانشگاه از وی خواست نسبت به مسئله برای راهگشایی ورود کند.
در این نامه که توسط خبرگزاری برنا منتشر شده است تاکید شد که «روند عزل میرزاده از وجاهت قانونی برخوردار نیست و حداقل آن است که شبهه غیر قانونی بودن آن بسیار قوی است.»
بهمن ماه سال گذشته آیت‌الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، در حکمی علی‌اکبر ولایتی را به عنوان رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
رهبر جمهوری اسلامی در آن حکم نوشته بود که با توجه به «سکوت اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در چگونگی انتخاب رییس هیات موسس» و همچنین «ضرورت تسریع در انتخاب فرد عهده‌دار این مسئولیت»، علی‌اکبر ولایتی را به عنوان ریس هیات موسس دانشگاه آزاد منصوب کرده است تا «هیچ‌گونه وقفه‌ای در تمشیت قانونی امور آن دانشگاه» به وجود نیاید.
علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل آیت‌الله خامنه‌ای است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. وقتی دانشگاه آزاد تاسیس شد این جوان، پسر احمد چند ساله بود که حالا عضو موسس دانشگاه است؟؟؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »