????پدر آتنا دائمی: حکم برائت خواهران آتنا دائمی صادر شد

زیتون– حسین دائمی، پدر آتنا دایمی در توییترش نوشت: «ایستاده چون کوه استوار، چون موج دریا خروشان، پیروز میدان آتنا، آتنا ایستاد و پیروز شد در این جنگ نابرابر، و حکم براعت خود و خواهرانش را گرفت»
آتنا دائمی، ۲۹ ساله، فعال حقوق بشر و حقوق زنان، به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و توهین به مقامات حکومتی به تحمل هفت سال زندان محکوم شده است.
او ۵۲ روز پیش در اعتراض به صدور حکم زندان تعلیقی علیه خواهرانش اعتصاب غذا کرده است.
هانیه و انسیه دائمی پس از اعتراض به بازداشت خواهرشان توسط مأموران امنیتی در آذرماه سال گذشته، به اتهام «توهین به مأموران در حین انجام وظیفه» هر یک به سه ماه و یک روز زندان محکوم، اما این حکم تعلیق شده است.
به گفته اعضای خانواده دائمی، مأمورانی که برای بازداشت او به خانه والدینش یورش برده بودند، ماسک به چهره داشتند و از ارائه کارت شناسایی و حکم بازداشت خودداری می‌کردند.
آتنا دائمی شکایت نامه‌ای را علیه مأموران به دادسرای اوین داده است، اما مقامات بعداً به او گفتند که این شکایت نامه گم شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »