وزارت اطلاعات: دستگیری ۴۱ نفر ازعناصر داعش در ۴ استان

زیتون–  وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴۱ نفر از اعضای گروه دولت اسلامی، داعش، را در ایران دستگیر کرده و از آنها «اسناد و مدارک و تجهیزات» به دست آورده است.
در این بیانیه تاکید شده «در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی» و با «همکاری خانواده برخی تروریست‌ها» ، این افراد در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی و تهران دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات افراد بازداشت‌شده را وابسته به «گروهک وهابی داعش» خوانده و آنها را مربوط به «تیم‌های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی» دانسته است. طی دو روز گذشه نیز اعلام شده بود که هفت نفر در استان فارس و دو نفر در کرمانشاه بازداشت شده‌‌اند.
موج دستگیری‎ افراد متهم به ارتباط با گروه حکومت اسلامی، یک روز پس از عملیات مسلحانه روز چهارشنبه در آرامگاه آیت‌الله خمینی و مجلس شورای اسلامی به راه افتاد.
در این دو عملیات ۱۷ تن کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.
محمود علوی، وزیر اطلاعات ایران، روز جمعه به خبرنگاران گفته بود، «محلی» که مهاجمان حملات روز چهارشنبه «در آن با هم همپیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آنها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند و تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات قرار گرفت».
او افزود عملیات دستگیری اعضای گروه داعش «در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند» ولی تصریح کرد که «پس از پایان عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »