آخرین وضعیت جسمی مهدی کروبی

زیتون– حسین کروبی٬ فرزند مهدی کروبی٬ امروز خبر داد که شرایط عمومی این رهبر در حصر جنبش سبز بهبود یافته است.
او به ایلنا گفت: «در حال حاضر به تشخیص پزشکان دستگاه هار‌تر به ایشان وصل است و بعد از سه روز ثبت ضربان قلب تشخیص می‌دهند قلب ایشان را عمل کنند و باتری بگذارند یا با دارو این مساله حل شود.»
کروبی با اشاره به اینکه ضربان قلب مهدی کروبی زیر ۵۰ بود،اظهار امیدواری کرد که مشکل قلب پدرش با دارو حل شود و نیاز به عمل جراحی نباشد.
روز گذشته محمد کروبی٬ فرزند یکی از رهبران در حصر جنبش سبز٬ خبر داده بود که مهدی کروبی در بیمارستان بستری است.
او در حساب کاربری توییترش نوشته بود که: به دنبال تشخیص پزشک وزارت اطلاعات مبنى بر عارضه قلبى پدر، از صبح امروز دوشنبه، ایشان در بیمارستانى بسترى شدند.
علی مطهری، نایب رییس مجلس، شب گذشته تاکید کرده بود که بیماری مهدی کروبی و بستری شدن وی در بیمارستان فرصتی برای پایان دادن به حصر خانگی او است.
علی مطهری در پیامی در توییتر خود نوشته است: «عارضه قلبی جناب آقای کروبی و انتقال ایشان به بیمارستان فرصت خوبی است که با تدبیر به داستان غم انگیز حصر خانگی وی خاتمه داده شود.»
این چندمین بار است که مهدی کروبی به خاطر وضعیت جسمی، از حصر به بیمارستان منتقل می شود.
مهدی کروبی به همراه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد سه رهبر جنبش سبز در سال ۸۸ بودند که از بهمن ۸۹ در بازداشت خانگی یا حصر به سر می برند.
آنها به بازداشت خود معترض هستند و می گویند بدون محاکمه، بازداشت خانگی آنها غیر قانونی است.
شکسته شدن حصر از اولین خواسته‌های مردم در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم بود که به رغم وعده حسن روحانی٬ هنوز محقق نشده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »