مهدی کروبی به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت

زیتون– حساب کاربری توییتر حزب اعتماد ملی دقایقی پیش خبر از انتقال مهدی کروبی٬ رهبر در حصر «جنبش سبز» به بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.
از صبح روز گذشته، مهدی کروبی در اعتراض به روند و شیوه حصر «غیرقانونی و غیرشرعی» خود دست به اعتصاب غذای خشک زده بود. او شب گذشته از محل حصر به بیمارستان منتقل شده بود.
فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس امروز به نقل از وزیر بهداشت خبر داد: «شب گذشته حال آقای کروبى خوب نبود، اما اکنون حالشان خوب است.»
این عضو فراکسیون امید در ارتباط با پیگیری های صورت گرفته در خصوص اعتصاب غذای کروبی گفت که پیگیری‌ها در خصوص شرایط خاص آقای کروبی به خوبی پیش می‌رود و فراکسیون امید شبانه‌روز پیگیر مسئله است.
به گفته او نمایندگان از وزیر بهداشت که به مجلس رفته بود، در مورد وضعیت سلامتی مهدی کروبی سوال پرسیده اند.
قاضی زاده هاشمی نیز به نمایندگان گفته است که دیشب حالشان خوب نبوده منتقل شدند بیمارستان اما الان وضعیتشان خوب است. او همچنین خبر داد که قرار است وزیر بهداشت برای ملاقات کروبی به بیمارستان برود.
فاطمه سعیدی به ایسنا گفت که با وزیر کشور نیز صحبت کرده و او هم پیگیر است.
وب‌سایت سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی، ساعتی پیش خبر داد که مهدی کروبی همچنان در اعتصاب است و تنها اجازه تزریق یک سرم را داده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »