در خواست خانواده مهدی کروبی از رییس جمهوری

زیتون– حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، در خواست خانواده این رهبر در حصر «جنبش سبز» را از رییس جمهوری مطرح کرد: «حداقل کاری که رییس جمهوری، به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، می‌تواند انجام دهد این است که دستور خروج نیروهای امنیتی از داخل خانه را بدهد.» 
مهدی کروبی از صبح روز گذشته در اعتراض به روند و شیوه حصر «غیرقانونی و غیرشرعی» خود دست به اعتصاب غذای خشک زده است.
خروج ماموران امنیتی از محل حصر و برگزاری دادگاه علنی، دو خواسته‌ای هستند که مهدی کروبی اعلام کرده تا زمان دستیابی به آن اعتصاب خشک خود را ادامه می‌دهد.
او در پی عوارض ناشی از اعتصاب غذا پس از دو عمل جراحی قلب، شب گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.
محمدحسین کروبی به وب‌سایت جماران گفت که مهدی کروبی به علت اصرار پزشک معالج چون ضربان قلب و فشار خونش بالا بود، راضی به زدن سرم شد ولی هنوز اعتصاب غذای خشک ادامه دارد.
فرزند مهدی کروبی ضمن اینکه از پیگیری نمایندگان مجلس برای رفع حصر خبر دارد، گفت: «شاید آقای روحانی بگوید در این موضوع تصمیم گیر اصلی نیست ولی حداقل کاری که رییس جمهوری به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی می تواند انجام دهد این است که به وزیر اطلاعات دستور دهد نیروهای امنیتی از داخل خانه بیرون بروند؛ این جزو اختیارات آقای روحانی است. مسئولینی که قضیه را پیگیری می‌کنند باید این موضوع را از رئیس جمهور بخواهند.»
وب‌سایت امتداد صبح امروز خبر داد که اطلاعات به دست آمده نمایندگان مجلس برای شخص رییس جمهوری و رییس قوه قضاییه پیام فرستاده اند تا نسبت به رسیدگی به وضعیت حجت الاسلام کروبی تدبیری اندیشیده شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »