اولین وعده وزیر جدید دفاع؛ معوقات پرسنل نیروهای مسلح پرداخت می‌شود

زیتون– امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در خصوص تاخیر و کسری پرداخت حقوق نیروهای مسلح، گفت: «حتما حقوق کارکنان نیروهای مسلح کامل پرداخت می‌شود، این شرایط یک اختلاف محاسبه‌ای بین نیروهای مسلح و بخش‌های مرتبط همانند سازمان برنامه است.»
به گفته امیر حاتمی این موضوع در حال پیگیری و رسیدگی است؛ یک اختلاف محاسبه در بودجه است که حتما به نتیجه می‌رسد و جای دغدغه‌ای برای کارکنان نیروهای مسلح نیست.
روز گذشته «زیتون» خبر داده بود که ارتش جمهوری اسلامی، حقوق مردادماه ارتشیان را دیر و کمتر از میزان واقعی واریز کرده است. طی چند روز گذشته برخی از ارتشیان خبر از عدم دریافت حقوق ماه مرداد یا کاهش چشمگیر آن دادند.
پرسنل نیروهای زمینی، دریایی و هوای ارتش بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ هزارتومان کمتر از میزان واقعی دریافت کرده اند.
وزیر دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح به خبرگزاری خانه‌ملت گفت: «آن چیزی که نیروهای مسلح برداشت‌شان بود که مربوط به بخش حقوق است، پرداخت شده و استنباط سازمان برنامه این است که، مابقی در همین پولی که این ماه تخصیص پیدا کرده وجود دارد، ولی نیروهای مسلح معتقدند که این وجود ندارد، این موضوع یک اختلاف محاسبه است که رسیدگی می‌شود.»
او تاکید کرد که پرداخت ما ‌به تفاوت حتمی است و حتما حقوق کارکنان نیروهای مسلح پرداخت خواهد شد و چیزی از حقوق آن‌ها کسر نخواهد شد.
مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس ایران از وزیر دفاع خواسته بود تا به موضوع عقب افتادن و کم بودن حقوق نیروهای مسلح رسیدگی کند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »