نماینده رهبری در سپاه: حفظ اسد خط قرمز نظام است

زیتون- علی سعیدی٬ نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران٬ امروز در جواب منتقدان حضور نظامی ایران در سوریه و عراق «حریم اهل بیت را اولین خط قرمز کشور در سوریه دانست» و گفت: «دومین خط قرمز ما در سوریه، حفظ سوریه در جبهه مقاومت بود. قابل توجه است که مهمترین خطری که جمهوری اسلامی را تهدید می کرد، جدا کردن سوریه از منطقه و حلقه مقاومت بود و ایران باید با تمام وجود آن را حفظ کند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه «استقلال و تمامیت اراضی سوریه را سومین خط قرمز در سوریه» دانست و تاکید کرد که «حفظ بشار اسد خط قرمز چهار جمهوی اسلامی است.»

او در بخش دیگری از سخنانش یکی از وظایف حاکمیت دینی فراهم کردن «زمینه» ورود مردم به بهشت دانست. علی سعیدی تاکید کرد که نباید با «یک‌سری از کارها» برای مردم «جهنم» را فراهم کرد.
به گزارش ایسنا٬ سعیدی اضافه کرد که «آقایان می‌گویند، مردم را نباید به زور به بهشت برد، اما باید در پاسخ به این افراد گفت که باید زمینه رفتن مردم را به بهشت مهیا کنیم.»
حسن روحانی٬ رییس جمهوری٬ شب گذشته در یک برنامه تلوزیونی گفته بود: «معتقدیم که انتخاب بهشت و جهنم در اختیار خود مردم است.»
علی سعیدی بدون اشاره به سخنان رییس جمهوری و در انتقاد از این سخنان روحانی اضافه کرد: «مجرای تحقق ولایت الهی، مرجعیت تبیین شریعت، محور تحقق حاکمیت توحیدی و صیانت از شریعت از جمله وظایف رهبری است.»
به گفته سعیدی «در نظام دنیا مسئولیت داریم و زمینه‌ساز ظهور هستیم و باید هم ملت و کشورمان را آباد کنیم و هم زمینه ساز بعثت باشیم.»

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. به این آقا باید گفت، مواظب باشید ، با ظلم و جور به خلق خدا، خود را به زور جهنم نفرستید.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »