قاسم سلیمانی: سوره‌ای به نام سوره مدافعان حرم نازل شد

زیتون– سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس گفت: «سوره‌ای به نام سوره مدافعان حرم نازل شده است. »
به گفته فرمانده شاخه برون مرز سپاه، «مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت نیز هستند و اگر آنان «تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند» آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد.
او در پیامی به مراسم اولین جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم گفت: «اینجا جوانان و مردانی سینه‌ها را سپر کردند و به دفاع از حریم حرم بانویی برخاستند که میلیون‌ها انسان جان خود را در پناه جان او قرار داده و زیر خیمه‌اش توسل یافته بودند.»
سردار قاسم سلیمانی اضافه کرد: «انگار یک بار دیگر همان‌گونه که قرآن در تاریکی‌ها نزول کرد و لیله‌القدر را پدید آورد و خداوند به پاس این نزول آن شب را برتر از هزار ماه دانست، این‌ بار نزول دیگری برای نجات انسان‌ها صورت گرفت و سوره‌ای از نور برخاسته از نور قرآن به نام سوره مدافعان حرم نازل شد که حرف حرف و سطر سطر آن خون‌های پاکی بود که بر زمین جاری شد و تصویر آن این نقش را در آسمان‌ها رسم کرد. مدافع حرم بابی را در بهشت بدین نام گشودند و مکتبی را برای همه آزادگان بنیان گذارند.»
جمهوری اسلامی از ابتدای جنگ داخلی سوریه در این کشور در قالب نیروهایی حضور داشته است که خود حتی پس از شش سال و اندی هم‌چنان نیروی «مستشاری» می‌نامد.
مقصود جمهوری اسلامی از نیروی مستشاری، نیروهای نظامی است که نقش مشاوره و آموزش به نیروهای ارتش سوریه را بر عهده دارند و خود مستقیما در جنگ ورود نمی‌کنند.
این در حالی است که به‌ویژه در یک سال گذشته بارها خبر کشته شدن نیروهای ایرانی یا نیروهای افغان وابسته به سپاه پاسداران در رسانه‌های کشور منتشر شده و مراسم تشییع و ختم در چندین شهر ایران برای این افراد برگزار شده است.
گزارش ها حاکی از آن است که بیش از دو هزار تن تحت عنوان «مدافعان حرم» در سوریه کشته شده اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

0 پاسخ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »