????پیام تبریک جمعی از فعالان سیاسی به دبیر کل جدید نهضت آزادی

زیتون– جمعی از فعالان سیاسی و نواندیشان دینی با صدور پیامی انتخاب محمد توسلی را به عنوان دبیر کل نهضت آزادی تبریک گفتند.
به گزارش «زیتون» بیست و پنجم شهریورماه دبیر کل جدید نهضت آزادی و جانشین دکتر ابراهیم یزدی مشخص شده بود. طی بیانیه‌ای که با امضای نایب رییس شورای مرکزی منتشر شد٬ محمد توسلی به عنوان دبیرکل جدید حزب نهضت آزادی ایران معرفی شده بود.
عبدالعلی بازرگان، محمد برقعی، حمید بهشتی، تقی رحمانی، حسن فرشتیان، مصطفی قهرمانی، مرتضی کاظمیان، رضا علیجانی، مهدی ممکن، مهدی نوربخش و حسن یوسفی اشکوری در پیام تبریک خود خطاب به محمد توسلی٬ انتخاب او را انتخابی شایسته و بایسته خواندند.
متن کامل این پیام که برای انتشار در اختیار «زیتون» قرار گرفته٬ به شرح زیر است:

ییام تبریک به دبیر کل جدید نهضت آزادی ایران
به نام خدا
خدمت جناب آقای مهندس محمد توسّلی!
انتخاب شایسته و بایسته جنابعالی را به عنوان دبیرکل نهضت آزادی ایران تبریک می‌گوئیم.
نهضت آزادی ایران در طول بیش از ۵۶ سال حیات سیاسی خود با وجود تنگناها و محدودیت های فراوان در پیگیری مطالبات آزادی‌خواهانه، مردم‌سالارانه و عدالت‌طلبانه خود توانسته به موطن فکری ـ سیاسی برای کنش‌گران ترقی‌خواه و استبدادستیز میهن ما در داخل و خارج از کشور تبدیل بگردد. قبول مسوولیت در جهت ادامه این راه پرمخاطره در وضعیت حساس کنونی کشور ما از یک‌سو و چشم‌اندازهای در پیش رو در منطقه و جهان از جانب دیگر چالشی بس خطیر است و افتخاری تکرار ناشدنی.
برای شما، دوستان و هواداران نهضت آزادی ایران توفیق و پیروزی آرزو می‌کنیم.

عبدالعلی بازرگان، محمد برقعی، حمید بهشتی، تقی رحمانی، حسن فرشتیان، مصطفی قهرمانی، مرتضی کاظمیان، رضا علیجانی، مهدی ممکن، مهدی نوربخش، حسن یوسفی اشکوری.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »