وزیر اطلاعات: اعضای خانواده رییس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند

زیتون– محمود علوی، وزیر اطلاعات، ‌شب گذشته خبر داد که هیچ یک از اعضای خانواده رئیس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی یا اقداماتی از این‌دست نیستند.
به گفته علوی، هدف از انتشار چنین شایعاتی را «وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان نظام» است.
پیش از این شایعاتی مبنی بر متهم بودن دختر رییس قوه قضاییه، زهرا لاریجانی، در فضای مجازی منتشر شده بود.
وزیر اطلاعات در حالی این شایعات را تکذیب کرد که محمود صادقی،‌ عضو فراکسیون امید مجلس روز گذشته، خبر از تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات به‌منظور پاسخگویی درمورد نحوه تولید، توزیع، مراقبت و امحای بولتن‌های محرمانه داده بود.
محمود صادقی به ایلنا گفته بود باتوجه به آن‌که ضوابط و معیارهای تولید، انتشار، توزیع بولتن‌های محرمانه و همچنین نحوه مراقبت، حفاظت و امحای این بولتن‌ها مشخص نیست، با تهیه طرح سوال از وزیر اطلاعات، خواستار پاسخگویی مسئولان شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرده بود که باتوجه اخبار نگران‌کننده‌ای که اخیراً منتشر شده، این سوال ایجاد شده که چه ضوابطی بر تولید، توزیع و مراقبت و امحای این بولتن‌های محرمانه حاکم است.
وزیر اطلاعات اما در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا درباره برخی مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی‌بر اتهام جاسوسی بعضی از بستگان رییس قوه قضاییه، تاکید کرد که یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده رییس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »