معاون اول قوه قضاییه: منتشر کنندگان اخبار در مورد جاسوسی زهرا لاریجانی ضد انقلاب هستند

زیتون– غلامحسین محسنی‌اژه‌ای٬ معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه٬ اخبار منتشر شده در مورد جاسوسی زهرا لاریجانی را «خبرهای دروغی» دانست که به قوه قضاییه و مسئولان قوه‌ قضائیه از سوی «شبکه‌های ضدانقلاب» نسبت داده می‌شود.
به گفته اژه‌ای این اخبار «کذب محض» هستند.  سخنگوی قوه قضاییه همچنین اضافه کرد: «خیلی واضح است که این‌ها با سرویس های موساد و سیا همکاری دارند و در این باره در جعل مطالب بهره می برند، با این وجود بسیار ناشیانه کار می کنند.»
مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه قضائیه نیز ضمن حمله شدید به منتشر کنندگان گزارش منتشر شده درباره «جاسوسی» زهرا لاریجانی ، نامه‌های منتسب به این نهاد درباره این خبر را تکذیب کرد.
مرکز حفاظت ‌واطلاعات قوه قضاییه امروز در اطلاعیه‌ای انتشار گزارش‌ها در رابطه با جاسوس بودن دختر رییس این قوه را به سرویس‌های امنیتی غربی منتسب کرد.
مرکز حفاظت‌واطلاعات کل قوه قضائیه همچنین نامه‌های منتشر شده منتسب به این مرکز را «صد در صد کذب و واهی» خواند و اعلام کرد که آنها به شکل «ناشیانه‌ای جعل» شده‌اند و «علائم کذب بودن آن از همان ظاهر نامه‌ها هم هویدا است.»
سایت آمدنیو، ۹ مهرماه دو نامه منتشر کرد و مدعی شد که این نامه‌ها مربوط به مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است.
دو روز بعد از آن محمود علوی، وزیر اطلاعات دولت، این گزارش را تکذیب کرده و گفته بود که این وزارتخانه «هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نکرده‌ است.»
یک روز بعد صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران، در یک سخنرانی گفت که شایعات اخیر در مورد خانواده‌اش «ارزش پاسخگویی ندارد» و در عین حال به منتشرکنندگان این گزارش شدیداً حمله کرد. همان روز نیز رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران مدعی شد که انتشار این گزارش توسط سازمان‌های امنیتی غربی و متحدان آنها در منطقه انجام شده است.
به گزارش فارس مرکز حفاظت‌واطلاعات کل قوه قضائیه نیز روز شنبه بدون ذکر نام شدیدا به منتشرکنندگان این گزارش حمله کرد و انتشار آن را «دست و پا زدن ضد انقلاب فراری و فتنه‌گران مایوس» خواند.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »