خواهران میرحسین موسوی به ملاقات او و رهنورد رفتند
 زیتون– پس از مدت‌ها خواهران میرحسین موسوی موفق به ملاقات با این رهبر در حصر جنبش سبز شدند.
وب‌سایت کلمه خبر داد که روز گذشته (جمعه) خواهران میرحسین موسوی به همراه دختران این رهبر در حصر «جنبش سبز» توانستند با حضور در محل حصر با زهرا رهنورد و برادر خود دیدار کنند.
هفته گذشته علی شمخانی٬ دبیر شورای امنیت ملی در مورد میرحسین موسوی٬ زهرا رهنورد و مهدی کروبی٬‌ با بیان اینکه آنها هر کسی را که اراده کنند می‌توانند ببینند، یادآور شده بود: «واژه حصر واژه درستی نیست این آقایان مدنظر شما در حصر نیستند.» شمخانی در حالی در مورد حصر اینچنین سخن گفته است که بسیاری از مقامات قضایی و امنیتی از سال ۸۹ تا کنون درباره حصر صحبت کرده‌ و آن را مصوبه شورای امنیت خوانده‌اند.
در واکنش به این اظهارات دبیر شورای امنیت ملی خواهران میرحسین موسوی اعلام کرده بودند که ماه‌هاست که از دیدن برادر خود محرومند.
در نتیجه پیش از ملاقات هفتگی مسئولان امنیتی «حصر» در تماس با خانواده موسوی و رهنورد «ضمن برخی هشدارها» اعلام کردند دو خواهر میرحسین موسوی می‌توانند با محصورین ملاقات داشته باشند.
در تمام سال‌های گذشته خانواده محصورین جدای از محرومیت‌های چند ماهه و یا موارد استثنایی، به صورت روتین هفته‌ای یک ملاقات ۲ ساعته با خانواده خود داشته‌اند و در طول هفته نیز از تماس با ارتباط با پدر و مادر خود محروم بوده‌اند.
تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »