سلامت مجید اسدی در خطر است

زیتون– مادر مجید اسدی خبر داد که سلامتی این زندانی سیاسی در خطر است.
او به بی‌بی‌سی فارسی گفت که امروز پسرش را در دادگاه دیده است و تاکید کرد که «حال عمومی پسرم خوب نیست، رنگش پریده و بسیار ضعیف شده است. امروز از دادستانی درخواست کردم تا نامه اعزامش به بیمارستان را صادر کنند.»
مجید اسدی، روز سوم اسفند ۱۳۹۵ توسط مامورانی که «نه حکمی نشان دادند و نه خود را معرفی کردند» در خانه‌اش در کرج باردیگر «بازداشت» و به زندان اوین منتقل شده است.
مجید اسدی سابقه بازداشت و زندانی شدن را دارد، این فعال دانشجویی سابق دانشگاه علامه طباطبایی تهران، نخستین بار، سیزدهم تیرماه ۱۳۸۷ توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد و پس از حدود سه ماه با سپردن وثیقه آزاد شد. او در اسفند ۱۳۸۸ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اتهام «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی» به چهار سال زندان محکوم شد و این حکم در دادگاه تجدید نظر نیز تایید شد. سیزدهم مهر ۱۳۹۰، مجید اسدی برای تحمل زندان به بند ۳۵۰ اوین منتقل شد و هیجدهم خرداد ۱۳۹۴ با پایان محکومیت آزاد شد.
به گفته مادر این زندانی سیاسی او «مشکل روده و معده دارد و ما نگرانش هستیم، به ما قول مساعد دادند که سه‌شنبه نامه اعزام او به بیمارستان را صادر می‌کنند.» او همچنین خبر داد که مجید اسدی باید در بیمارستان بستری شود تا آزمایش‌های مختلف بر او انجام شود و دلیل این وضعیتش مشخص شود.

 

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »