قاسم سلیمانی در پیامی خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای «پایان حکومت داعش» را به او تبریک گفت

زیتون– صبح امروز فرمانده شاخه برون مرز سپاه (سپاه قدس) طی نامه‌ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی «پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد.»
در این نامه بدون اشاره به روسیه٬ متحد اصلی ایران در «جنگ با داعش» تنها از «رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای» و «پایداری ملت، دولت، ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه» و «مجاهدین و شهدای مدافع حرم» به عنوان عوامل پیروزی نام برده شده است.
این نامه در پی شکست نیروهای دولت اسلامی (داعش) عملیات آزادسازی شهر بوکمال به نگارش در آمده است؛ نبردی که به گفته صدا و سیمای جمهوری اسلامی قاسم سلیمانی شخصا فرماندهی آنرا برعهده داشته است.
بر اساس اخبار صدا و سیما عملیات آزاد سازی بوکمال با مشارکت یگان‌های عملیاتی لشکر فاطمیون، مستشاران نظامی سپاه، تیپ های حیدریون وزینبیون انجام گرفته است.
لشکرهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون از شیعیان افغانی، پاکستانی و عراقی تشکیل شده و وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران هستند.
شبکه تلویزیونی المیادین، نزدیک به حزب الله لبنان نیز روز یکشنبه تصاویری از حضور قاسم سلیمانی در شهر تازه آزاد شده بوکمال در سوریه پخش کرد.
بوکمال آخرین دژ نظامی گروه حکومت اسلامی در سوریه بود. به گزارش آسوشیتدپرس، نیروهای داعش در سوریه اکنون تنها چند نوار بیابانی و منطقه‌ای محاصره شده در اطراف دمشق را در اختیار دارند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »