آغاز افشاگری «احمدی‌نژادی‌ها»

 

طرح موضوع سپنتا نیکنام از سوی روحانی در جلسات اخیر سران قوا

محمود واعظی،رئیس دفتر رئیس‌جمهور از طرح موضوع سپنتا نیکنام در جلسات اخیر سران قوا خبر داد.

به گفته او  درخصوص آخرین پیگیری‌های دولت برای حل موضوع سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی تعلیق شده شورای شهر یزد گفت: دولت این موضوع را پیگیری می‌کند. این موضوع، مسئله‌ای است که جنبه حقوقی دارد و یک طرف آن، شورای نگهبان قرار دارد./ایلنا

 


ساختن هر واژه در فرهنگستان زبان فارسی یازده میلیون تومان خرج برمی‌دارد

 

 


 


آغاز افشاگری «احمدی‌نژادی‌ها»

حمید بقایی می‎گوید سکه‌هایی که حالا به خاطرشان محاکمه می‌شود را به سردار فیروزآبادی، سردار جعفری، ابراهیم رئیسی، محسنی‌اژه‌ای، سعید جلیلی، حسین طائب و محمدرضا باهنر داده بود.


بیانیه فدراسیون کشتی در حمایت از  باخت عمدی علیرضا کریمی

فدراسیون کشتی ایران در حمایت از علیرضا کریمی که در مسابقات زیر ۲۳ سال جهانی، یکی از مسابقه‎های خود را عمدا و برای روبرو نشدن با حریف اسرائیلی باخت، بیانیه‌ای صادر کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است :«به پهلوان علیرضا کریمی عزیز این دومین باریست که تو با گذشتن از حق خودت ، در مظلومیت تمام، از مظلومیت مردم فلسطین دفاع می کنی … مردمی که شاید هیچ گاه در جریان این فداکاری تو نباشند… بار اول در مسابقات جهانی جوانان در کشور بلغارستان در سال ۲۰۱۳، با از خود گذشتگی تو، تیم کشتی ایران از سکوی دوم به سکوی سوم افتاد و این بار در مسابقات جهانی امید در کشور لهستان، از سکوی سوم به جایگاه هشتم سقوط کرد…. »

فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه «هیچ کس، حتی یادآور این نشد، که تو و کشتی ایران ، برای احترام به مردم فلسطین، با گذشتن از جایگاه واقعی خود، نتیجه زحمات خود را از دست دادید،» نوشت:آنهایی که ورزش قهرمانی را می شناسند، می دانند برای یک قهرمان و برای تیم ملی هر کشوری، کسب نتیجه در مسابقات اصلی یعنی همه چیز … یعنی همه عمری که گذاشته ای … یعنی همه گذشته ات و حتی همه آنچه که در آینده می خواهی به آن برسی… علیرضا عزیز ، شاید امروز کسانی که به عنوان مسئول، می باید بیش از همه سپاسگزار ایثار و پهلوانی تو باشند ، در کنارت نیستند… اما مردمی که باید تو را ببینند و فداکاریت را درک کنند و قدر دان صبر و گذشت تو باشند، تو را می بینند و در کنار تو هستند… پهلوان علیرضا کریمی مظلومیت تو ، برای خانواده بزرگ کشتی ایران فراموش نشدنی است.


 

«بباز علیرضا …باید ببازی …بباز…»این فریادهای مربی علیرضا کریمی، کشتی‌گیر ایرانی است که زمانی که  ۳ بر ۲ از حریف پیش بود از گوشه میدان بر سرش می‌کشید. چرا که در صورت برد باید با کشتی‌گیر اسرئیلی به میدان می‌رفت.


محکومیت وکیل شاکیان سعید مرتضوی به زندان و شلاق

مصطفی ترک همدانی وکیل جمعی از شاکیان تامین اجتماعی از محکومیت خود به ۱۰ ماه زندان و شلاق با شکایت سعید مرتضوی خبرداد.


حمله «ری استارتی» ها به باشگاه پرسپولیس

 


اولین محموله کمک غذایی بعد از سه هفته محاصره وارد یمن شد

پس از سه هفته قطع ارتباط کامل یک کشتی حامل کمک‎های سازمان ملل در بندری در یمن پهلو گرفته است. این اتفاق در پی تصمیم ائتلاف تحت رهبری عربستان برای کاهش محدودیت های محاصره مرزی یمن به وقوع پیوست.

این محاصره میلیون ها یمنی را که در معرض گرسنگی بودند در معرض بزرگترین قحطی قرن قرار داده بود.

روز شنبه هواپیماهای حامل تدارکات پزشکی هم اجازه فرود در صنعا، پایتخت یمن، پیدا کردند اما این اولین محموله کمک های غذایی است که اجازه ورود پیدا می کند.

حال کشتی سازمان ملل حامل هزاران تن گندم وارد بندر سلیف شده است.

این انسداد در روز ششم نوامبر پس از حمله ای موشکی به عربستان سعودی شروع شد.

موشکی که حوثی ها به سوی ریاض، پایتخت عربستان، پرتاب کرده بودند با یک سیستم ضدموشکی در آسمان منهدم شد./بی بی سی فارسی

 


 

هشدار نتانیاهو به بشار اسد درباره پایگاه نظامی احتمالی ایران در سوریه


خبرهای روزهای گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »