????زنده|زلزله بار دیگر کرمانشاه را لرزاند

 

 


نماینده تهران در مجلس: از سفر مقامات عوارض مضاعف دریافت کنید نه مردم

رحیمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش عوارض خروج از کشور فشار بر هموطنان است.

وی پیشنهاد کرد: از سفر مقامات عوارض مضاعف دریافت کنید نه سفرهای عادی مردم.


محسنی‌اژه‌ای: محاکمه سران فتنه به مصلحت نیست

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه در دانشگاه صنعتی شریف درباره عدم محاکمه میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی گفت: «ما می‌گوییم که شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد که الان محاکمه سران فتنه به مصلحت نیست و آنها محصور هستند.»


تندیس «تلاش‌گر حقوق بشر» به علیرضا رجائی اهداء شد


اتحادیه اروپا سفارتخانه‌های کشورهای عضو را به اورشلیم منتقل نمی‌کند

https://twitter.com/RadioFarda/status/940247829083078657


 

 

 


مطهری: نرمشی در مقامات کشور در موضوع حصر به وجود آمد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده مسئولین کشور بر حل موضوع حصر است، گفت که در حال حاضر نرمشی در مقامات کشور در موضوع حصر به وجود آمده است. 

علی مطهری در همایش بزرگداشت روز دانشجو که ظهر امروز (دوشنبه) در دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد:  زمانی که چنین اراده‌ای وجود دارد باید همکاری کنیم تا بتوانند کارشان را انجام دهند، اگر در رسانه‌ها درباره این موضوع شلوغ‌کاری انجام شود ممکن است از نظرشان برگردند چرا که نمی‌خواهند بگویند این کار را تحت فشار انجام داده‌ایم. البته خودشان به این نقطه رسیده‌اند که حصر باید تمام شود. در ملاقات‌هایی که داشتیم هم موضع‌شان نسبت به گذشته تغییر کرده است.


 سوت زدن محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان

محسنی اژه‌ای با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شریف با ذکر خاطره‌ای گفت: «در مجلسی رفتم صحبت کنم مدام سوت می‌زدند که من گفتم اگر بنا باشد سوت بزنید منم بلدم سوت بزنم بلبلی هم بلدم .ت وی جوان دهنت گشاد می شود که مدام سوت می‌زنی.»

در همین حال محسنی اژه‌ای سوت زد که با دست زدن دانشجویان همراه شد و مدام فریاد می‌زدند: «دوباره‌، دوباره»


زلزله بار دیگر کرمانشاه را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ در نزدیکی حلبچه درعراق و ازگله در کرمانشاه ایران روی داده است.

به دنبال اعلام این خبر استاندار کرمانشاه اعلام کرد: زلزله تاکنون خسارت مالی و جانی نداشته است و با مرکز زلزله قبلی ۳۵ کیلومتر فاصله داشت.

بر اساس گزارش مرکز زلزله نگاری آمریکا این زمین لرزه در عمق ۱۷ کیلومتری زمین بوده است.


رئیس سابق بانک مرکزی: من اصلا رضا ضراب را ندیدم

محمود بهمنی، رییس سابق بانک مرکزی درباره ادعای رضا ضراب درباره دیدار با وی گفت: «من اصلا رضا ضراب را ندیدم. تاکید می‌کنم با ایشان نه جلسه‌ و نه هیچ ارتباطی داشتم. فکر نکنم آقای احمدی‌نژاد نیز ملاقاتی داشته است.»

بهمنی همچنین تاکید کرد که آقای ضراب تنها این ادعا را کرده که با افرادی برای دور زدن تحریم‌ها جلسه داشته است، نگفته که این جلسه درباره مسائل مالی یا خصوصی بوده است.

بهمنی در ادامه با دفاع از عملکرد هفت ساله خود در دولت محمود احمدی نژاد گفت: بنده توانستم تحریم‌ها را به بهترین شکل در طول تاریخ کشور آن هم در شرایطی که گزینه نظامی روی میز بود مدیریت کنم./ایسنا


افزایش تلفات زلزله کرمانشاه به ۶۲۰ نفر

با شناسایی و معرفی ۴۱ جسد دیگر از متوفیان زلزله کرمانشاه، تعداد اجساد این حادثه به ۶۲۰ تن افزایش یافت/ شبکه خبر


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن: مجلس با سه‌برابر شدن عوارض خروج از کشور موافقت نمی‌کند


عربستان سینمادار می‌شود


چه کسانی دیگر یارانه نمی‌گیرند

نوبخت ۳ گروه یارانه بگیر را اعلام کرده و تاکید کرد که مابقی حذف می‌شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: بخشی از افرادی که مستحق دریافت یارانه هستند شناسایی شده که عمده این افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.
وی تاکید کرد بخش دیگر افراد شناسایی نشده اما با اطلاعات مشخص در نزد بیمه‌های تامین اجتماعی هستند که این افراد هم به صف افراد یارانه‌بگیر اضافه خواهند شد.
گروه سوم افراد نیازمندی هستند که تمایل به دریافت یارانه را به دولت اعلام می‌کنند و وزارت کار پس از بررسی و صحت سنجی یارانه آنها را نیز به همان مبلغ ۴۵۵۰۰ تومان پرداخت خواهد کرد./ایسنا


سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: پرونده نازنین زاغری یک موضوع قضایی است

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: پرونده نازنین زاغری یک موضوع قضایی است.

قاسمی با اشاره به سفر اخیر بوریس جانسون، وزیر امور خارجه بریتانیا و گفتگو درباره وضعیت پرونده نازنین زاغری تاکید کرد:«خانم زاغری دو تابعیتی هستند ولی از نظر ما ایشان ایرانی هستند و از نظر سیستم قضایی ما ایشان محکوم شده‌اند و دوران محکومیت خود را طی می‌کنند.

این در حالی است که وزیر امور خارجه  در جریان این گفت‌وگوها اعلام کرد که با توجه به مسائل انسان‌دوستانه موضوع این خانم را با مقامات ایرانی مطرح می‌کنند ولی این یک موضوع قضایی است.

 


حکم اعدام احمدرضا جلالی در دیوان عالی تایید شد

همسر احمدرضا جلالی خبر داد که حکم اعدام او در دیوان عالی تایید شده٬ اگرچه این حکم هنوز به این دانشمند ایرانی- سوئدی یا وکیلش ابلاغ نشده است.
ویدا مهران‌نیا٬ همسر جلالی٬ به رادیو فردا گفت که روز شنبه از تایید این حکم خبردار شد «بدون اینکه شعبه دیوان عالی مشخص شده باشد و اینکه چطور این حکم تایید شده است، چون هنوز هیچ شماره پرونده‌ای وجود ندارد.»

متن کامل خبر


خبرهای روز گذشته را اینجا ببینید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »