???? زنده|مطهری: مواد رادیواکتیو در حدی نبوده که باعث فوت هاشمی رفسنجانی شود


  تعیین ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته احمدی‌نژاد برای رییس قوه قضاییه

محمود احمدی نژاد، رییس دولت های دهم و نهم جمهوری اسلامی  در یک پیام ویدئویی به صادق لاریجانی ۴۸ ساعت مهلت داد تا اسناد مربوط به محکومیت وی و همکارانشان در «دادگاه‌های فرمایشی تحت امر» خود را به عنوان «فتنه گر ، منحرف یا حمایت از بابک زنجانی» منتشر کند.

 

https://www.youtube.com/watch?v=K4LQULuth0k


مطهری: مواد رادیواکتیو در حدی نبوده که باعث فوت آیت الله شود

علی مطهری از نتیجه پیگیری‌های خود در مورد وجود رادیواکتیو در خون مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تایید وجود مواد رادیواکتیو در بدن هاشمی رفسنجانی گفت: من آن زمان شنیده بودم که در آزمایش‌ها خونی که از آیت الله هاشمی گرفته بودند مواد رادیواکتیو وجود داشت و ممکن است علت فوت این باشد. این مطلب را از سوی خانواده آیت الله هاشمی شنیده بودم که باعث شد این موضوع را پیگیری کنم.

به گفته او بعد از پیگیری این موضوع  مسئولان گفتند که مواد رادیواکتیو در حدی نبوده که باعث فوت آیت الله شود.

مطهری درباره مرجع پاسخگو اطلاعاتی به دست نداد و گفت که این پیگری شخصی وی بوده نه به عنوان نماینده مجلس./جماران


روزنامه ایران و پایگاه خبری ۲۴ آنلاین محکوم شدند، تسنیم تبرئه

در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به اتهامات مدیران مسئول روزنامه ایران، خبرگزاری تسنیم و پایگاه خبری ۲۴ آنلاین رسیدگی شد.

به دنبال شکایت از مدیر مسئول پایگاه ۲۴ آنلاین، این پایگاه خبری به دلیل نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم ولی مستحق تخفیف شناخته شد.

پرونده روزنامه ایران به مدیر مسئولی محمد تقی روغنی‌ها  به دلیل نشر مطالب خلاف واقع در دادگاه کیفری مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف نشد.

دراین جلسه همچنین به اتهامات مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم با شکایت وزارت کشور به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع و کذب رسیدگی شد و هیات منصفه این رسانه را مجرم نشناخت.

 


طرح گشت‌های محلی سپاه در حال اجرا است


عربستان به زنان اجازه رانندگی کامیون و موتور داد

 


 

https://twitter.com/sobhe_no/status/942419274009907201


تحصن دو دانشجوی ستاره‌دار در اعتراض به اظهارات وزیر علوم

https://twitter.com/Parastooo_B/status/942368397077164032


وزیر کشور: وزارت کشور تصمیم گرفت جلوی کوله‌برها گرفته شود

رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرد: برخی مرزهای کشور بسته شده و در مقابل مرزنشینان با سابقه سه سال سکونت در روستاها، کالا را با تخفیف گمرکی وارد کشور می‌کنند.

به گفته وزیر کشور از آنجا که قاچاق کالا توسط برخی از کوله بری‌ها انجام می‌شد وزارت کشور تصمیم گرفت جلوی کوله‌برها گرفته شود و راهکارهای جایگزین اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم تسهیلات به مرزنشینان بدهیم ١۵ بازارچه مرزی تعریف کردیم.لذا ساکنان آن منطقه با تخفیف های بالای گمرکی می توانند کالا ترخیص کنند.بدین جهت ضمن جلوگیری از قاچاق کالا می توان از واردات کالاهای بی‌کیفیت جلوگیری کرد./ایران

 


جعفری دولت آبادی:دو مامور سد معبر شهرداری بازداشت شدند

 

 


کواکبیان: الله اکبر از کسانی که در لیست امید بودند و می‌گویند اصولگراییم


سخنگوی سپاه: همه می‌دانند یمن از  شوروری و کره شمالی تجهیزات موشکی گرفته

رمضان شریف، سخنگوی سپاه در واکنش به اظهارات نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره ایران گفت: «همه می‌دانند یمن، تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروری و کره شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.»

شریف همچنین  تاکید کرد که عربستان سه سال است که بمب‌ها را بر سر مردم یمن می‌ریزد و تمام تسلیحات از آمریکا و اروپا می‌آید اما نماینده آمریکا یک لوله نشان می‌‌دهد و می‌گوید که اثر انگشت ایرانی‌ها روی آن است./تسنیم


مشاجره در صحن علنی مجلس ایران

محمود صادقی، نماینده مجلس تهران امروز در نطق پیش از دستور در مجلس گفت: «آیا مجلس عصاره فضائل ملت است؟ ما عصاره فضائل شورای نگهبان هستیم.» این سخنان  صادقی اعتراضاتی را در پی داشت.

نقوی حسینی نماینده مجلس با انتقاد از این سخنان گفت: «اینقدر مجلس را تضعیف نکنید، بگذارید نمایندگان اظهارنظر کنند و حرف‌شان را بزنند. مردم مذاکرات صحن علنی را گوش می‌کنند. مطالبی مطرح می‌شود، چه قضاوتی خواهند کرد.»

علی مطهری، رئیس جلسه سخنان آقای نقوی را قطع کرد و گفت در جلسات بعدی به این سخنان رسیدگی می‌شود که این مساله موجب تشنج در مجلس شد.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »