????زنده| شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره عضویت اقلیت‌های دینی در شوراهای شهر را رد کرد

 

شورای نگهبان مصوبه مجلس درباره عضویت اقلیت‌های دینی در شوراهای شهر را رد کرد


رییس دانشگاه علم و صنعت: با دانشجویان پاک کننده پرچم اسراییل در ورودی این دانشگاه برخورد قانونی شود

محمدعلی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت خواستار برخورد قانونی با دانشجویان پاک کننده پرچم اسراییل در ورودی این دانشگاه شد./فارس


«عصبانی نیستم» اکران نمی‌شود


نیروهای سد معبر شهرداری ملایر با باتوم به دستفروشان حمله کردند

روز گذشته نیروهای سد معبر شهرداری ملایر در میدان آزادی این شهر با باتوم چند میوه‌فروش را مصدوم و آنها را راهی بیمارستان کردند.

یکی از میوه‌فروشان در این منطقه گفت: «من و برادرانم صاحب چندین دهنه مغازه در میدان آزادی ملایر هستیم و صبح دیروز مشغول استراحت بودیم که متوجه شدم نیروهای سد معبر شهرداری در حال جمع‌آوری میوه‌های ما هستند. در این درگیری پای برادرم آسیب دید و سرش نیز ضربه خورد و جای باتوم بر روی بدن من به وضوح مشخص است.»

به گفته این میوه فروش۱۰ نفر نیروی سد معبر با دو دستگاه وانت مزدا به میوه فروشان حمله کردند./ایسنا


واکنش وزیر کشاورزی به انتشار فیلم توهین وی به برنجکار گیلانی

‌  حجتی، وزیر کشاورزی به انتشار فیلمی در فضای مجازی که در پی بازدید وی از کارخانه شالیکوبی یک مجتمع صنایع غذایی در لنگرود منشر شد، واکنش نشان داد: خدا نیامرزد حجتی را اگر خدای نکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند.

حجتی در این کلیپ با اشاره به برنج‌کار معترض گیلانی که به واردات بی‌رویه اعتراض دارد، به همراهانش می‌گوید «به او سبوس بدهید، بخورد»


 پروانه سلحشوری: بودجه نهادها در قم حذف نمی‌شود،خودشان صرف نظر کنند


دومین روز تحصن دانشجویان ستاره دار در مقابل وزارت علوم، همچنان بی پاسخ


پاسخ قوه قضاییه به مهلت ۴٨ ساعته احمدی‌نژاد

دادستان کل کشور پاسخ دستگاه قضایی به درخواست محمود احمدی‌نژاد برای ارائه مستندات از سوی قوه قضاییه را به چند روز آینده موکول کرد.

محمود احمدی نژاد روز گذشته در پیام ویدیویی با انتقاد از سخنان اخیر رئیس قوه قضاییه که او و نزدیکانش را به “فتنه‌گری، انحراف و حمایت از بابک زنجانی” متهم کرده بود، به او ۴۸ ساعت فرصت داده تا اسناد محکومیت مربوط به این ادعاها را منتشر کند./ایسنا


 

 


طرح شهرداری برای توسعه دانشگاه تهران


دستگیری رئیس سابق بانک ملی کرمان


 انتقاد نماینده تهران از کاهش اعتبارات حوزه زنان در بودجه ۹۷

پروانه سلحشوری نماینده تهران از کاهش اعتبارات حوزه زنان در بودجه ۹۷ انتقاد کرد. به گفته او از موارد ضروری بودجه کم شده و یکباره به یک شورای سیاست گذاری ۲۷۰ میلیارد بودجه داده‌اند.

این نماینده تاکید کرد که وضعیت زنان به عنوان ۵۰% جمعیت کشور باید مورد توجه باشد و جامعه ایران از نظر آستانه تحمل در حدی نیست که بتواند این همه فشار را تحمل کند/ایسنا



«عصبانی نیستم» به زودی اکران می‌شود

عبدالرضا کاهانی در توئیتی از اکران قریب الوقوع فیلم «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان خبرداد. این فیلم که به حوادث سال ۸۸ اشاره دارد، تا کنون توقیف بوده است.


‌مدیرکل زندان های تهران: مهدی جهانگیری تحویل ما نشد

‌مدیرکل زندان های تهران خبر داد که مهدی جهانگیری تحویل ما نشده است. این درحالی است که هفته گذشته خبر انتقال جهانگیری از کرمان به تهران منتشر شده بود/مهر


پخش «اعترافات» پزشک متهم به جاسوسی از صدا و سیمای ایران

صدا و سیمای جمهوری اسلامی  فیلمی از «اعترافات» احمدرضا جلالی، پزشک محکوم به اعدام را پخش کرده و در آن ادعا کرد، او اطلاعات دانشمندان هسته‌ای کشته شده در ایران را به ماموران سرویس جاسوسی اسرائیل داده است.

این فیلم را معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات ایران تهیه کرده است.

احمدرضا جلالی، محقق مقیم سوئد که به دعوت دانشگاه تهران به ایران رفته بود، اردیبهشت پارسال بازداشت و به اعدام محکوم شد. او در دانشگاه پزشکی کارولینسکای استکهلم کار می‌کرد.

دو ماه پیش یک فایل صوتی از صدای آقای جلالی منتشر شد که در آن می‌گوید در زمان حبس انفرادی وادار شده دو بار با خواندن بیانیه‌هایی که بازجوها از قبل آماده کرده بودند در برابر دوربین اعتراف کند.


واکنش کدخدایی به نطق نقادانه محمود صادقی


خبرهای روز قبل را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »