پوشش دختر ده‌ساله ژیمناست حاشیه‌ساز شد

زیتون– فدراسیون ژیمناستیک نسبت به حضور «ژیمناست دختر ده ساله ایرانی» به دلیل «پوششی که آن‌را نامناسب» توصیف کرده٬ واکنش نشان داد.
تسنیم خبرگزاری بود که عکس‌های مسابقه‌ای در مالزی را منتشر با عنوان «حضور یک ژیمناست دختر ایرانی در رقابت‌هایی به‌میزبانی شهر کوالالامپور در کشور مالزی» منتشر و مدعی شد «در آنها حجاب و پوشش مناسبی از سوی این دختر نوجوان دیده نمی‌شود. لباس مخصوص ژیمناستیک این ورزشکار دختر درست مانند همان لباسی است که ورزشکاران غیرمسلمان در زمان مسابقه بر تن می‌کنند.»
این خبرگزاری وابسته به قوه قضاییه پس از آن در مصاحبه‌ای کوتاه از دبیر فدراسیون ژیمناستیک پرسید: «نقش فدراسیون در این اتفاق چیست؟»محسن سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این خبرگزاری گفت« اعزام این ژیمناست به مالزی زیر نظر فدراسیون نبوده»، او همچنین وعده داد «پیگیری لازم درباره این موضع را انجام خواهیم داد، ضمن اینکه حراست فدراسیون نیز روز گذشته (یکشنبه) در این باره با رئیس فدراسیون صحبت کرد تا در جریان ماجرا قرار بگیرد.»
پدر دختر ژیمناست ایرانی اما به ایسنا گفت که دختر او به مسابقات ژیمناستیک مالزی نرفته است و عکس‌های منتشر شده مربوط به تمرینات دخترش در ارمنستان است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »