تحصن اعضای شوراهای صنفی دانشجویان

زیتون– پس از دستگیری چهار عضو شورای صنفی دانشگاه تهران، دانشجویان این دانشگاه اعلام کردند تا آزادی همکلاسیان خود در دانشگاه تحصن خواهند کرد.

کانال تلگرامی شوراهای صنفی دانشجویان کشور خبر داد که در پی برگزاری جلسه مشترک شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران با ریاست دانشگاه که به منظور پیگیری آزادی دانشجویان بازداشت شده در جریان اعتراصات روزهای اخیر صورت گرفت٬ پس از اتمام جلسه به محض خروج چهار عضو شورا از مکان برگزاری٬ نیروهای امنیتی دست به بازداشت آنان زدند.

مابقی اعضای شوراهای صنفی دانشگاه تهران٬ با مطالبه آزادی دانشجویان دربند و اعتراض به عدم امنیت تک تک اعضای حاضر در جلسه٬ در همان مکان دست به تحصن زده‌اند.

روز شنبه و در پی سلسله اعتراضات سراسری در ایران دانشجویان دانشگاه‌ تهران نیز دست به تجمع اعتراضی زدند. فعالین دانشجویی خبر از بازداشت تعدادی دانشجویان این دانشگاه در پی این تجمع می‌دهند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »