ادامه اعتراض ها در خوزستان به یک برنامه تلویزیونی

براساس فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی،اعتراض تعدادی از شهروندان عرب استان خوزستان در اعتراض به یک برنامه تلویزیونی درروز جمعه نیز ادامه یافت.

روز پنج شنبه ماموران انتظامی به سمت معترضان گاز اشک آورپرتاب و چندین نفر را بازداشت کرده بودند.

روز چهارشنبه نیز تعدادی از معترضان در مقابل صدا و سیمای استان خوزستان تجمع کرده بودند و این تجمع به صورت مسالمت آمیز به پایان رسیده بود.

این معترضان اقدام یک برنامه تلویزیونی را «توهین» به عرب های ایران دانسته اند.

دربرنامه کلاه قرمزی یک کودک قومیت های ایران را با نصب عروسکی با لباس آنان بر نقشه ایران نشان می دهد اما عروسک نصب شده بر روی استان خوزستان، لباس عربی به تن ندارد.

ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز نیز روز جمعه با اشاره به این اعتراض ها گفت که «هر چند مردم عرب خوزستان حق داشتند در این زمینه ناراحت شوند اما مردم نسبت به فتنه و توطئه‌های دشمن مراقب باشند».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »