????زنده| ترامپ: تحریم های هسته ای را مجددا اجرا خواهیم کرد

 

روحانی:از این لحظه برجام میان ایران و ۵ کشور است

روحانی:تنها رژیمی که از مواضع ترامپ حمایت کرد رژیم صهیونیستی بود رژیمی که دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد.
از این لحظه برجام میان ایران و ۵ کشور است. از این لحظه “۵+۱” ۱ را از دست داد

 




رئیس جمهوری آمریکا از نقش منطقه‌ای ایران انتقاد کرد و توافق هسته‌ای را فاجعه بار خواند که باعث رسیدن پول های کلان به دست ایران شده است.
دونالد ترامپ گفت شواهد غیر قابل انکار دارد که ایران به توافق پایبند نبوده است. او به اسناد بنیامین نتانیاهو اشاره کرد
ترامپ: بعد از برداشتن تحریم‌ها دیکتاتوری ایران پول‌هایش را خرج تسلیحات برای هرج و مرج در منطقه کرد.



ترامپ: ایران پیشرو حمایت از تروریسم در دنیاست

سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا آغاز شد. ترامپ ایران را پیشرو حمایت از تروریسم در دنیا و تسلیح گروه‌های شبه نظامی منطقه از جمله طالبان و القاعده خواند. او گفت: حکومت ایران هرج و ومرج و تروریسم را از طریق غارت مردمش تحت حمایت قرارداده.


تصمیم ترامپ تا لحظاتی دیگر اعلام می‌شود

انتظار می‌رود دونالد ترامپ تا لحظاتی دیگر تصمیم خود درباره برجام را اعلام‌ کند. بیشتر گزارش‌ها حاکی از تصمیم او برای خروج از برجام است.


سی ان ان: ترامپ از برجام خارج می‌شود

سی‌ان‌ان:مایک پنس، معاون رییس جمهوری تلفنی خبر تصمیم ترامپ مبنی بر خروج از برجام را به رهبران کنگره داده است.

به گزارش رویترز، رهبران فرانسه، آلمان و بریتانیا در این لحظه در حال مذاکره تلفنی درباره خروج احتمالی آمریکا از برجام هستند. تصمیمی آمریکا تا دقایقی دیگر اعلام می‌شود.



نیویورک تایمز : ترامپ در برجام نمی‌ماند

دیپلمات‌های اروپایی به روزنامه نیویورک تایمز گفته‌اند که انتظار دارند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خارج شود.

این دیپلمات‌ها گفته‌اند سران کشورهای اروپایی نتوانسته‌اند در مذاکرات خود با آقای ترامپ او را به باقی ماندن در توافق هسته‌ای متقاعد کنند./بی‌بی‌سی فارسی


 

 


دلواپسان در مشهد برجام را به آتش می‌کشند

 


دادستان کل کشور: دستور فیلتر کردن تلگرام را قوه قضاییه داد، نه رهبر

دادستان کل کشور در واکنش به فیلترینگ تلگرام به دستور قوه قضاییه و سخنان حسن روحانی  در این باره گفت: مسئولیت این اقدام را قوه قضائیه پذیرفته و انتساب آن به رهبری معظم انقلاب به هیچ وجه صحیح نیست.

Risultati immagini per ‫دادستان کل کشور‬‎

منتظری تاکید کرد که « اخیراً از سوی رییس جمهور محترم مطلبی در صفحه اینستاگرام منتشر شده و ذیل آن به این نکته اشاره شده بود که گویا ضمیر و مخاطب آن به رهبری معظم انقلاب بر می‌گشت، اما واقعاً چنین نبوده که مقام معظم رهبری دستور تصمیم اخیر در مورد تلگرام را داده باشند.»

او دلیل صدور دستور فیلترکردن تلگرام را اینگونه عنوان کرد: دو ماه قبل در جریان بازدید از دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای در تهران به من اعلام شد که ۱۲ هزار پرونده در این دادسرا در جریان رسیدگی است که ۵۰ درصد آن مستقیماً مربوط به جرایم در بستر اینترنت و رایانه است و ۷۰ درصد این پرونده‌ها هم به نتیجه نرسیده اند چرا که نمی‌توانیم افرادی را که از آن‌ها شکایت شده پیدا کنیم و دسترسی به تلفن و آدرس آنان امکان ندارد.

دادستان کل کشور گفت: در چند مورد از وزیر محترم ارتباطات خواستم که اطلاعات مربوط به متهمین را از مدیر تلگرام بخواهید، اما این فرد همکاری نکرده بود و حاضر نشده بود هیچ اطلاعاتی به وی بدهد.

وی تأکید کرد: قوه قضاییه وقتی می‌بیند تلگرام اینگونه بستر جرم و جنایت شده و هیچ راهی جز مسدود کردن آن نیست، آیا باید آن را رها کند یا اینکه باید در اجرای وظایف و مسئولیت‌های قانونی قوه قضائیه اقدام لازم صورت داد./میزان

 


پس از فیلتر تلگرام فقط یک میلیون نفر این نرم‌افزار را پاک کردند

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس گفت که  پس از فیلتر تلگرام فقط یک میلیون نفر این نرم‌افزار را پاک کرده‌اند و افزود: تولید محتوا ۴۰ درصد و بازدید از این پیام‌رسان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به جلسه شب گذشته( دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس که در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد گفت: در حال حاضر ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر در پیام‌رسان‌های داخلی حضور دارند؛ به طور میانگین پیام‌رسان‌های داخلی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارند دلیل تفاوت اعداد به دلیل استفاده برخی افراد از چند پیام رسان داخلی به صورت همزمان است؛ مجموعه باندی که در اختیار آنان قرار گرفته ۴۰ گیگ است./خانه ملت


رهبر مخالفان در ارمنستان نخست وزیر شد

پارلمان ارمنستان نیکول پاشینیان، رهبر اپوزیسیون این کشور را به عنوان نخست‌وزیر انتخاب کرد.

Risultati immagini per ‫نیکول پاشینیان‬‎

مجلس ارمنستان در نشست امروز سه‌شنبه، هشتم مه با ۵۹ رای موافق و ۴۲ رای مخالف،  پاشینیان را به عنوان نخست‌وزیر جدید این کشور انتخاب کرد.

شماری از نمایندگان حزب حاکم به نخست‌وزیری نیکول پاشینیان رای مثبت دادند. این در حالی است که نمایندگان این حزب هفته پیش مانع از انتخاب وی شده بودند.



 کل آب ذخیره سدهای سیستان و بلوچستان تا شهریور تمام می‌شود

باقر کرد، معاون استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: «کل حجم آب ذخیره‌شده در سدهای سیستان و بلوچستان ۲میلیارد مترمکعب است که با توجه به افزایش دمای شهرهای استان در ماه‌های پیش‌ رو این میزان آب تا شهریور تمام می‌شود.»Risultati immagini per ‫ذخیره سدهای سیستان و بلوچستان‬‎

به گفته کرد پس از ۱۸ سال خشکسالی پی‌درپی در سیستان و بلوچستان و کاهش میزان بارندگی تمام منابع آب‌های تحت‌الارضی و سطح‌الارضی این استان رو به کاهش است./تسنیم

 


 ابراهیم حاتمی‌کیا عذرخواهی کرد

ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان ایرانی در پی اتفاقات شب گذشته برای تبلیغات فیلم سینمایی‌اش «به وقت شام» از مردم عذرخواهی کرد.

شب گذشته گروه تبلیغات فیلم سینمایی «به وقت شام» اقدام به آوردن اسب و چند بازیگر این فیلم با لباس داعش به پردیس کوروش کرده بودند که باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم شده بود./مهر


دو نامزد نهایی شهرداری تهران انتخاب شدند


رییس قوه قضاییه: خروج آمریکا از برجام هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند

 


 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »