ایران از برجام خارج نشد

زیتون– حسن روحانی٬ رییس جمهوری ایران٬ در واکنش به سخنان دونالد ترامپ اعلام کرد که ایران از برجام خارج نخواهد شد.

حسن روحانی در گفت‌وگویی تلویزیونی که بلافاصله پس از پایان سخنرانی ترامپ٬ پخش شد اعلام کرد که از این لحظه برجام میان ۵ کشور است، نه ۵+۱.

رییس جمهوری ایران با تاکید بر اینکه این کشور به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده و اجرا کرده است٬ ادامه داد: «امروز شاهد هستیم کشوری که به تعهدات خود احترام نمی گذارد کیست.»

او همچنین خبر داد که به وزارت خارجه اعلام کرده است که با کشورهای اروپایی و چین و روسیه مذاکره کنند.

حسن روحانی در ادامه گفت: «برجام پایدار خواهد ماند و ما می‌توانیم در راه صلح قدم برداریم اما اگر منافع ما تامین نشد در آن شرایط تصمیمات نظام را به اطلاع مردم می‌رسانم.»

ساعتی پیش دونالد ترامپ٬ رییس جمهوری آمریکا٬ پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی درباره سرنوشت برجام٬ اعلام کرد که آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک خارج خواهد شد.

او طی سخنرانی مدعی شد توافق هسته‌ای که قرار بود از آمریکا و متحدان ما حمایت کند اما در واقع این توافق به ایران برای غنی سازی اورانیوم کمک کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. بادرودمگه عاغا(اقا)نگفت اگرپارکردمااتش میزنیم نامردهازیرحرفشان میزنندعاغاتوکه جان خودت نمی ترسی اتیش بزن جان ما۸۰ملیون بزن.من که نه همه میدانندتوجراتش رانداری ازترامپ وحشت داری اون توکره دست هاش رابردبالادیدترامپ گفتاردرمانی نمیکند یک وقت مثل موشکهاکه دوراول زدبه سوریه بخاطراینکه دخترش نارحت شده بودازجنایات اسداین سری خانمش باپسرش ناراحت میشونندهم کره رامیزندهم عاغارا.این قدرزیتون محافظه کاری نکن حریم برای خامنه ای جانی نینداز.بزن حرف دلم خون شده مارا

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »