دونالد ترامپ: ایران یا باید مذاکره کند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد

زیتون– دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، هشدار داد که اگر ایران برنامه هسته‌ای خود را در سطح قبلی از سر گیرد، با «عواقب شدیدی» مواجه خواهد شد.

رییس‌ جمهوری آمریکا شب گذشته پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی درباره سرنوشت برجام٬ اعلام کرد که آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک خارج خواهد شد.

او طی سخنرانی مدعی شد توافق هسته‌ای که قرار بود از آمریکا و متحدان ما حمایت کند اما در واقع این توافق به ایران برای غنی سازی اورانیوم کمک کرد.

دونالد ترامپ همچنین خبر داد که تحریم‌های ملغی شده را با شدیدترین شکل اجرا خواهد کرد.

او کمتر از بیست و چهار ساعت پس از خروج از برجام ایران را تهدید کرد که اگر تصمیم به از سرگیری برنامه هسته‌ای خود داشته باشد «با عواقب بسیار جدی روبرو خواهند شد.»

او همچنین به مقام‌های ایران توصیه کرد که چنین تصمیمی را اتخاذ نکنند.

شب گذشته پس از اعلام رسمی خروج آمریکا از برجام٬ اتحادیه اروپا از ایران دعوت کرد تا در برجام باقی بماند و به آن پشت نکند.

حسن روحانی نیز اعلام کرد حداقل تا زمانی که با شرکای اروپایی این توافق به نتیجه مشترکی برسند٬ در برجام باقی خواهند ماند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »