معاون اجرایی نمایشگاه قرآن: جلوگیری از اجرای ناشنوایان کار عوامل خودسر بود

زیتون– معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: «مسئولان اجرایی نمایشگاه و مصلا هیچ دخالتی در جلوگیری از اجرای ناشنوایان نداشتند و عوامل خودسر مانع اجرای آنان شدند.»

روز شنبه٬ پنج خرداد٬ از اجرای گروهی از زنان و دختران ناشنوا به زبان اشاره در مصلای تهران، جلوگیری شد.

به گفته مسئول گروه ناشنوایان، دلیل جلوگیری از اجرای این برنامه شباهت آن به اجرای رقص عنوان شده است.

مسئول این گروه گفت که بعد از اجرای دو برنامه به زبان اشاره درباره امام هشتم شیعیان و ماه رمضان، به این گروه گفته شده است که اجراهای خود را متوقف کنند چون اجرای آنها «شبیه حرکات موزون است.»

معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم٬ به خبرگزاری تسنیم گفت که این گروه توسط نمایشگاه دعوت نشده بودند.

او در ادامه افزود که غرفه‌ها در طول برگزاری نمایشگاه برنامه‌هایی را به تناسب فعالیت‌هایشان اجرا می‌کنند که تنها هماهنگی مختصری با کمیته اجرایی نمایشگاه دارند و ما در جزئیات اجرای آنان بی‌اطلاع هستیم. نمایشگاه نه در اجرا و نه در ممانعت از اجرای آنان، هیچ مسئولیتی را بر عهده نداشته‌اند.

معاون اجرایی نمایشگاه تاکید کرد که این گروه از سوی وزارت آموزش و پرورش دعوت شده بودند و برنامه‌هایی را در مصلای امام خمینی اجرا کرده بودند که گویا در آخرین نوبت، برخی افراد به صورت خودجوش نسبت به اجرای آنان، انتقادی داشتند و ممانعتی ایجاد کردند که ما درصدد هستیم تا این افراد شناسایی شوند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »