نماینده خمینی شهر: با بطری نوشابه هم می‌شود ازاله بکارت کرد

 

زیتون– محمدجواد ابطحی٬ نماینده خمینی‌شهر در مجلس٬ پس از تایید خبر «تجاوز» به کودک افغانستانی در این شهر از سوی پزشکی قانونی٬ مدعی شد که «بچه کوچک را به طرق مختلف می‌شود رفع بکارت کرد.»

او در گفت‌وگو با خبرگزاری پانا ضمن پافشاری بر اینکه نباید اخبار مربوط به آزار جنسی کودکان منتشر شود٬ ادامه داد: «من رشته تحصیلی‌ام حقوق است، من حقوق‌دان هستم؛ بنابراین می‌دانم نظر پزشکی قانونی برای قاضی حجت نیست.»

او در پاسخ به این سوال که خونریزی کودک شش ساله پس از پیدا شدنش توسط بیمارستان تایید شده است٬ گفت: «هرچیزی وارد بشود خونریزی ایجاد می‌کند، من نباید این‌ها را رسانه‌ای کنم، اگر بر اساس ورود «شیشه پپسی» بوده باشد چه؟»

اوائل خرداد ماه امسال رضا جعفری، رییس اورژانس اجتماعی در گفتگو با ایلنا خبر تجاوز به یک دختر ۵ ساله افغان را تایید کرد.

به گفته او این حادثه در خمینی شهر اصفهان و زمانی روی داده که وی در حال بازی در مقابل خانه بوده است. جعفری همچنین گفت که دختر خردسال توسط سه مرد ربوده شده و مورد تجاوز قرار می‌گیرد و چند ساعت بعد «جسد نیمه جان» او در خرابه‌ای پیدا می‌شود. خبرگزاری صدای افغان، آوا درباره چگونگی حادثه گفته است که همسایگان دختربچه بی هوش را پیدا می‌کنند و به خانه می‌برند.

رییس اورژانس اجتماعی ایران نیز افزوده بود که این دختر خردسال از بیمارستان مرخص شده اما تحت مراقبت‌‌های روانی و اجتماعی قرار دارد. هنوز عاملان این اقدام شناسایی و دستگیر نشده‌اند.

با این حال محمدجواد ابطحی٬ نماینده خمینی شهر٬ در نامه‌ای خواستار برکناری رییس اورژانس اجتماعی کشور به دلیل انتشار خبر تجاوز به این کودک افغانستانی شده بود.

محمدجواد ابطحی با این عناوین که «اولا معلوم نیست تجاوز حتمی باشد»٬ «ثانیا معلوم نیست انگیزه‌های عامل یا عاملی چه بوده است»٬ «ثالثا معلوم نیست تبعه چه کشوری بوده‌اند» و «رابعا معلوم نیست چند نفر بوده‌اند» انتشار این خبر را خطا خواند.

به نوشته نماینده خمینی شهر رسانه‌ای شدن این خبر باعث «سوء استفاده دشمنان انقلاب اسلامی» شده و «اسلام٬ پیامبر٬ اهل بیت٬ امام خمینی٬ رهبری و مردم خمینی شهر» را «آماج افترا و لجن پراکنی‌ها» در شبکه های مختلف داخلی و خارجی قرار داده است.

پس از آن نیز محمود مسلم‌زاده٬ فرماندار خمینی شهر اصفهان٬ در مورد پرونده کودک شش ساله مورد تجاوز قرار گرفته به شفقنا گفت: «ما اصل قضیه و تعداد مجرمین را به هیچ عنوان تایید نمی‌کنیم و نباید ذهن افکار عمومی را بهم ریخت.»

فرماندار خمینی شهر در حالی «اصل قضیه و تعداد مجرمین» را تایید نکرد که در بخش دیگری از این مصاحبه‌اش با شفقنا به روند درمان این کودک اشاره کرده بود.

به گفته او «در جریان حادثه کودک آزاری که اتفاق افتاد، از همان ابتدا پیگیر قضیه بودیم. نیروهای امنیتی و نظامی بسیج شده اند و چهره نگاری‌ها صورت گرفته و به جد پیگیر پرونده هستیم.»

فرماندار خمینی شهر در بخش دیگری تاکید کرد: «رییس اتاق عمل و دو پرستار را خودمان مشخص کردیم، معالجه در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع حادثه آغاز شد و پس از مرخص شدن کودک از بیمارستان ادامه درمان در منزل‌شان صورت گرفت. یک پرستار روزانه دو مرتبه از کودک بازدید کرده و روانپزشک نیز در طول این مدت بهاره را ملاقات کرده است.»

او در این مصاحبه توضیح نداده است که اگر اصل خبر «تجاوز جنسی» صحیح نیست٬ چرا این کودک مورد عمل جراحی قرار گرفته است و چرا نیروهای امنیتی و نظامی بسیج شده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »