????زنده|دادستان کل کشور: عامل انتشار خبر تجاوز ایرانشهر تحت تعقیب قرار می‌گیرد

 

نماینده مجلس: نام ۳۱ مفسد اقتصادی را به سران سه قوه دادم گفتند منتشر نکنید


دادستان کل کشور: عامل انتشار خبر تجاوز ایرانشهر تحت تعقیب قرار می‌گیرد

محمد منتظری دادستان کل کشور ضمن  تکذیب خبر تجاوز به تعدادی از زنان در شهرستان ایرانشهر از پیگیری این موضوع در دادستانی کل و مراجع قضایی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گفته وی شکایتی از سوی دو یا سه نفر از بانوان انجام شده که باید دید موضوع در چه حدی و به چه کیفیتی بوده است و آیا شکات به شکایت خود باقی هستند یا خیر؟
دادستان کل کشور تاکید کرد: کسی که چنین خبری را ساخته و بی‌مبنا در یک جمع عمومی و مراسمی اعلام کرده است حتما باید بتواند این ادعا را اثبات کند و در غیر این صورت این اقدام با عنوان اتهامی تشویش اذهان عمومی به موجب قانون قابل تعقیب خواهد بود.
امام جمعه ایرانشهر اخیرا در خطبه های عید فطر این شهر مدعی شده بود به ۴۱ دختر در ایرانشهر تجاوز شده است./ایسنا



تجمع اعتراضی تولیدکنندگان کفش در سپهسالار

به گزارش «زیتون» تعدادی از تولید کنندگان کفش در ایران در اعتراض به گرانی مواد اولیه، امروز در تهران کسب و کار خود را تعطیل کرد.

این توایدکنندگان با شعار «مرگ بر گرانی»  در خیابان سپه‌سالار تجمع کرده اند.


 اعلام جرم علیه ۶ مقام ارشد فعلی و سابق بانک مرکزی

احمد توکلی، رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت از اعلام جرم علیه تعدادی از مسئولان فعلی و سابق بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی و اعتباری خبر داد و مدعی شد که رئیس کل بانک مرکزی به دلیل دادخواهی دیده‌بان نزد مرجع قضایی احضار شده است./تسنیم


نماینده مجلس: از شورای نگهبان و سپاه بیشتر از خدا می‌ترسیم

 


انتقال پیکر محمد ثلاث به بروجرد بدون اطلاع خانواده اش


اعتراض ملانیا ترامپ به قوانین مهاجرتی همسرش

ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا، در  یک موضع‌گیری‌ علنی  خواهان پایان‌یافتن سیاست جداسازی مهاجران غیرمجاز از فرزندانشان شده است.

Risultati immagini per ‫بنا بر آمار رسمی دولت آمریکا، تاکنون دست‌کم ۲۰۰۰ کودک، که به‌همراه والدین‌شان به‌طور غیرمجاز وارد خاک آمریکا شده بودند، در مراکز موقت اسکان یافته‌اند‬‎

روز یکشنبه، سخنگوی او، با انتشار بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرد بانوی اول آمریکا معتقد است: «ما کشوری می‎خواهیم که از همه قوانین تبعیت کند، ولی با مروت اداره شود.»

در این بیانیه آمده است: «خانم ترامپ از جداکردن کودکان از خانواده‌هایشان بیزار و امیدوار است سرانجام دو طرف (دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان کنگره)‌ برای اصلاح قانون مهاجرت همکاری کنند.»

بنا بر سیاست تازه دولت ترامپ، اشخاصی که به‌طور غیرقانونی از مرز مکزیک وارد خاک آمریکا شوند دستگیر و تحت پیگرد قضائی قرار می‌گیرند و فرزندانشان به مراکز اسکان موقت فرستاده می‌شوند تا تکلیفشان مشخص شود.

بنا بر آمار رسمی دولت آمریکا، تاکنون دست‌کم ۲۰۰۰ کودک، که به‌همراه والدین‌شان به‌طور غیرمجاز وارد خاک آمریکا شده بودند، در مراکز موقت اسکان یافته‌اند./ بی‌بی‌سی


 


محمد ثلاث اعدام شد

به گزارش خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه،حکم قصاص محمد ثلاث، یکی از دراویش گنابادی نعمت‌اللهی که به اتهام قتل سه نفر به اعدام محکوم شده بود، صبح روز دوشنبه اجرا شد.

محمد ثلاث متهم بود که روز ۳۰ بهمن و هم‌زمان با درگیری دراویش گنابادی معترض و مأموران پلیس در محدوده خیابان پاسداران تهران، با اتوبوس به سمت گروهی از مأموران نیروی انتظامی رانده  که به مرگ سه نفر از آنان منجر شد.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »