????زنده| موافقت با پخش فوتبال در ورزشگاه آزادی

 

موافقت با پخش فوتبال در ورزشگاه آزادی

نیروی انتظامی اعلام کرد که پخش فوتبال ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی بلامانع بوده و امنیت آن تأمین می‌شود.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: پلیس به منظور رعایت حال افرادی که از قبل اقدام به تهیه بلیت مسابقه فوتبال ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی کرده بودند، با پخش این مسابقه در ورزشگاه آزادی موافقت کرد./ایسنا

 


 



با حکم دادستانی استادیوم آزادی پلمب شد

در اقدامی عجیب تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی را از محل خارج کردند و درب استادیوم نیز پلمپ شد. این اقدام با حکم دادستانی و توسط نیروی انتظامی انجام شد./امتداد


لغو پخش دیدار فوتبال ایران و اسپانیا در استادیوم آزادی بعد از بلیط فروشی

در شرایطی که مجوزهای لازم برای پخش دیدار اسپانیا-ایران در استادیوم آزادی اخذ شده بود و روز گذشته بلیت فروشی انجام شده بود، بسیاری با در دست داشتن بلیت اجازه ورود به استادیوم را پیدا نکرده اند.

یگان ویژه اعلام کرده پخش این بازی در استادیوم کنسل شده است و مانع ورود مردم به استادیوم شد./تسنیم


 ترکیب تیم ملی ایران در برابر اسپانیا اعلام شد


همزمان با بازی ایران-اسپانیا کافی شاپ‌های مشهد با دستور اماکن تعطیل  شد

رییس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد گفت: امشب کافی‌شاپ‌های مشهد با توجه به اعلام اداره اماکن از ساعت ۲۳ تعطیل خواهد شد.

سعید شریف‌زاده افزود: در نامه ابلاغ شده از سوی اماکن کافی‌شاپ‌های چند خیابان مانند بلوار سجاد و خیابان هاشمیه و… را نام بردند. به طور مثال بلوار امامت در لیست ما قرار نداشت اما همکاران ما از آنجا با ما در تماس بودند و اعلام کردند که نیروی انتظامی نیز به آن‌ها تذکر داده است.

Risultati immagini per ‫کافی شاپ های مشهد همزمان با بازی ایران-اسپانیا با دستور اماکن تعطیل است‬‎


ضرب و شتم محمد حبیبی در زندان فشافویه

خانواده محمد حبیبی، عضو کانون صنفی معلمان که در تجمع روز معلم بازداشت و از آن زمان در زندان است، نسبت بدرفتاری با او در زندان فشافویه هشدار دادند.

یکی از بستگان این معلم زندانی حبیبی در توییتر خود از «ضرب و شتم» وی  در شب گذشته در زندان فشافویه تهران خبر داد.


تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران

شماری از کارگران گروه ملی فولاد اهواز در تجمع امروز خود مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خواستار آزادی همکاران بازداشتی خود شدند. به گزارش ایرنا، تجمع‌کنندگان همچنین خواستار پرداخت دستمزد اردیبهشت ماه خود شدند.



همراهی استادان با دانشجویان معترض به صدور حکم زندان برای دانشجویان

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به احکام صادره برای دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تجمع کردند.

در چند ماه گذشته، یازده نفر از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران دستگیر شدند که پس از برگزاری دادگاه بدوی آنها طی ماه‌های گذشته، سه نفر از دانشجویان مجموعاً به ۱۵ سال حبس محکوم شده‌اند و همچنین حکم ممنوعیت خروج از کشور و ممنوعیت فعالیت مجازی برای آن‌ها صادر شده است. شمار دیگری نیز از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی منتظر حکم خود هستند.



اجازه پخش مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی صادر شد

شورای تامین استان تهران با پخش مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی و استادیوم تختی موافقت کرد. Risultati immagini per ‫اجازه پخش مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی‬‎

طیبه سیاوشی، نماینده تهران در مجلس، روز سه‌شنبه اعلام کرد که خانواده‌ها می‌توانند با حضور در ورزشگاه یکصد‌هزار نفری آزادی بازی فوتبال ایران و اسپانیا را تماشا کنند.

طیبه سیاوشی اظهار امیدواری کرده که این امکان، مقدمه‌ای برای حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی برای تماشای مسابقات فوتبال باشد.

پیش از این هفته گذشته در آستانه بازی ایران و مراکش اعلام شد که قرار است خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی این بازی را تماشا کنند اما مجوز آن صادر نشد./ ایسنا


https://twitter.com/smrasnafi/status/1008667228273893376


آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شد

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل، روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد اعلام کرد، ایالات متحده به دلیل «جانبداری‌های نهادینه» شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه اسرائیل از این شورا خارج می شود.


 


رییس کل دادگستری تهران: ثلاث در بیمارستان اعتراف کرده بود

غلامحسین اسماعیلی، رییس کل دادگستری استان تهران در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره اعدام محمد ثلاث گفت «ثلاث در بیمارستان اعتراف کرده بود.»

Risultati immagini per ‫محمد ثلاث بیمارستان اعتراف‬‎

اسماعیلی بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۹ خرداد در رابطه با ابهامات اجرای حکم قصاص محمد ثلاث اظهار کرد برخی افراد که «ادعای حقوقدانی» و حقوق بشر داشتند با گفت‌وگو «با رسانه‌های ضد انقلاب و در فضای مجازی» کوشیدند اذهان عمومی را نسبت به اجرای حکم قصاص محکوم مشوش و «جای شهید و جلاد را عوض کنند.»

رییس کل دادگستری تهران افزود اتوبوس ثلاث در روزهای قبل از حادثه در محل پارک بوده و به پاتوق و محل تجمع جمعی از افراد بدل شده بود و اینکه محمد ثلات «با سبق تصمیم و نیت مجرمانه» اتومبیل را روشن کرده و عامدا و عالما به افراد حمله کرده است.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »