????زنده|یکی از متهمان پرونده تجاوز ایرانشهر دستگیر شد

 

 


یکی از متهمان پرونده تجاوز ایرانشهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین متهم پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف ایرانشهر امروز پنجشنبه، با همکاری ریش سفیدان، معتمدان شهرستان دلگان و خانواده وی تحویل مراجع قضایی شد.

متهم نخست این پرونده هفته گذشته بعد از اعلام شکایت یک شاکی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده بود.

موحدی راد افزود: ۲ متهم دیگر این پرونده شناسایی شده و تحت تعقیب هستند./ایرنا



فردی در کرمان به استفاده از پیام‌رسان داخلی محکوم شد

دادگاهی در کرمان٬ یک نفر را به فعالیت در پیام‌رسان داخلی محکوم کرد. این فرد که اقدام به توهین لفظی به مامور دولت حین انجام وظیفه کرده بود به تبلیغ کالای ایرانی در پیام رسان سروش و ایتا محکوم شد. محمد فرجام طاهری٬ رئیس شعبه ۱۰۲ کیفری شهرستان عنبرآباد گفته که به جای حبس تعزیری برای این «شهروند متخلف»٬ این نوع مجازات در نظر گرفته شده است. /اقتصاد نیوز


افزایش نگرانی‌ها از احتمال اعدام قریب الوقوع رامین حسین پناهی

 



https://twitter.com/BBCFardad/status/1009737598338850817


ماهیان خاویاری ایران دیگر امکان مهاجرت ندارند

رئیس شیلات ایران اعلام کرد: آلودگی رودخانه‌های کشور به حدی است که امکان مهاجرت ماهیان خاویاری برای تخم‌ریزی از آنها گرفته شده است.

Risultati immagini per ‫ماهیان خاویاری برای تخم‌ریزی الودگی‬‎


https://twitter.com/TheSporTalk/status/1009540489849253890


 تجدید نظر ترامپ در سیاست جداسازی مهاجران غیرمجاز از فرزندانشان

 


علی لاریجانی: لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم را با رهبر در میان می‌گذاریم

علی لاریجانی رئیس مجلس ایران درباره تکلیف بررسی کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) بعد از سخنان  روز گذشته رهبر جمهوری اسلامی و  مخالفت وی با تصویب لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: حتما ما این را با ایشان در میان می‌گذاریم و براساس تدابیر ایشان در مجلس پیگیری می‌کنیم.

همچنین سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: «با توجه به بیانات مقام معظم رهبری موضوع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) منتفی است»


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. رهگذری در سرمای زمستان به اسیابی پناه برد و از آسیابان بالاپوشی برای فرار از سرما طلب کرد ، اسیابان گفت که جز یک پالان الاغ چیز دیگری ندارم ، رهگذر گفت اسمش نیار ولی خودش را بیار !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »