هجوم شبانه ماموران امنیتی به خانه کاووس سیدامامی

زیتون– محمود صادقی ، نمایند مجلس٬ از هجوم ماموران امنیتی به خانه کاووس سید امامی در شامگاه دوشنبه خبر داده است.

او در حساب توییتر خود به نقل از فرزند و وکیل خانواده سید امامی نوشته است همزمان با بازی ایران و پرتقال تعداد زیادی مامور امنیتی با چند جعبه بزرگ وارد خانه شدند.به گفته او ماموران ادعا کرده اند که دارای مجوز از دادستان تهران هستند و برای تهیه فیلمی بنام « هبوط»، از محل فیلمبرداری کرده اند.

 

کاووس سیدامامی از فعالین محیط زیست و استاد دانشگاه٬ در اوائل بهمن ماه سال گذشته بازداشت و در۱۹ بهمن در زندان اوین درگذشت. مقامات زندان و قوه قضائیه دلیل مرگ او را خودکشی اعلام کرده اند ولی فرزندان و نهادهای حقوق بشری این ادعای قوه قضائیه را نادرست می دانند.

کاووس سید امامی و عده دیگری از فعالان محیط زیست به اتهام جاسوسی دستگیر شدند ولی وزیر اطلاعات و رئیس سازمان محیط زیست ادعای جاسوس بودن بازداشت شدگان را که از طرف قوه قضائیه مطرح شده ، نپذیرفته اند.

همسر کاووس سید امامی نیز چندی پیش ممنوع الخروج شد و تا کنون چندین بار از او بازجویی شده است. از جمله روز یکشنبه که مریم ممینی را مجددا مورد بازجویی قرار گرفته است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این هم مدعی العموم مهر پیشانی که برای تهیه فیلم هم مجوز یورش شبانه به خانه مردم صادر میکند ، میخواهید مردم احساس امنیت نکنند ؟!!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »