رضا خاتمی: اصلاح طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم

زیتون– محمدرضا خاتمی٬ دبیرکل سابق حزب مشارکت و نایب رییس مجلس ششم٬ گفت: «اصلاح طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم.»

محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با روزنامه همشهری با تاکید بر اینکه «وقت گفت‌و‌گوی منصفانه با مردم است»٬ تاکید کرد: «اصلاح طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم، ما معتقدیم تغییر نظام بر مشکلات و مشقات کشور خواهد افزود.»

به گفته دبیرکل سابق حزب مشارکت «مردم ما آن اعتمادی که باید به نظام داشته باشند را ندارند.»

پیشتر مجید انصاری٬ عضو مجمع روحانیون مبارز٬ نیز طی سخنانی مشابه در گفت‌وگو با روزنامه ایران٬ اصلاح طلبان را سوپاپ اطمینان نظام خوانده بود.

او همچنین مدعی شد که «جوانان تندرو و احساسی» اصلاح طلب «جریان سومی» هستند که بدون در نظر گرفتن «محذورات اصلاح طلبان و آقای خاتمی» انتظاراتی فراتر از واقعیت دارند.

به گفته مجید انصاری انتظارات «جوانان تندرو» فراتر از «توان و یا مصلحت ملی» است.

این سخنان مجید انصاری که سابقه چند دوره نمایندگی مجلس٬ عضویت در دولت‌های اصلاحات و اعتدال را دارد٬ خشم جوانان اصلاح طلب را برانگیخت.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. خبر جدیدی نیست. ما این را ۲۰ سال پیش شنیدیم. البته هستند کسانی که هنوز به معجزه استمرار طلبان امیدوارند.

  2. تغییر نظام حداقل سودی که دارد این است که هزینه ای که برای اسلام و رهبری جهان اسلام میشود صرف کشور و مردم خواهد شد ، تجربه هم نشان داده است که اگر مسئولین نظام آینده هم دزد باشند جیبشان به گشادی جیب لباده نیست !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »