مراسم بزرگداشت مرتضی اشفاق در اصفهان

اطلاعیه اعضاء و علاقمندان نهضت آزادی ایران در خارج کشور

مرتضی اشفاق انسانی مشفق و متقی به ملکوت اعلی پیوست.
وی از اعضای نهضت آزادی شاخه اصفهان و از نزدیکان حکیم ربانی مرحوم آیت الله غروی اصفهانی و از پیشگامان صنعت نوین چاپ در اصفهان بود که عمری را به روشنگری و وطنخواهی سپری ساخت. شادروان اشفاق در سال ۱۳۸۰ بهمراه جمعی دیگر از اعضای نهضت آزادی ایران به اتهامات واهی دستگیر شد و مدتی را در زندان انفرادی و جمعی سپری ساخت. وی حتی در میان کسانی که اندک آشنایی با او داشتند به نیکنامی و خیر خواهی شهره و همواره مورد مراجعه مردم برای حکمیت و داوری در امور اجتماعی و شخصی بود.
اعضاء و علاقمندان نهضت آزادی ایران در خارج کشور، فقدان این آزاد مردم نیکوکار و خلیق را به هموطنان عزیز و همفکران گرامی تسلیت گفته و برای آن سفر کرده مغفرت و رحمت و برای خانواده و یاران ایمانی و آرمانی او آرامش و امید به آینده ای بهتر آرزو می‌کنیم.
یادش گرامی و مسیرش پررهرو باد

مراسم تشییع آن مرحوم روز یکشنبه هفتم مردادماه ۱۳۹۷ از در منزل ایشان و مراسم ختم در روز دوشنبه هشتم مرداد در مسجد سید اصفهان برگزار خواهد شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »