​ناطق نوری: نباید مذاکره با آمریکا را رد بکنیم

زیتون-علی‌اکبر ناطق‌نوری٬ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که نباید مذاکره با آمریکا را رد بکنیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس پیشین مجلس با اشاره به پیشنهاد رییس جمهوری آمریکا برای دیدار «بدون پیش شرط» و از «موضع برابر» با رهبران ایران گفت: «ابتدا به ساکن ما نباید مذاکره را رد کنیم و بگوییم بیخود کرده است؛ باید تامل داشته باشیم و دستپاچه نشویم، ذوق زده هم نشویم که ترامپ از همین ذوق زدگی ممکن است سوء استفاده کند، ممکن است ما را تست باشد.»

به گزارش جماران علی‌اکبر ناطق نوری همچنین میگوید شاید سفر  احتمالی یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان به آمریکا و ایران برای میانجیگری میان دو کشور باشد.

شب گذشته به وقت ایران دونالد ترامپ٬ رییس‌ جمهوری آمریکا٬ اعلام کرد که برای دیدار با همتای ایرانی‌اش «بدون هیچ پیش شرطی» آماده است.

دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر ایتالیا در واشنگتن، رسما اعلام کرد که: «من قطعا آماده‌ام» با رییس‌جمهوری ایران دیدار کنم، اگر وی مایل به این کار باشد و این ملاقات نیز «بدون هیچ پیش‌شرطی» خواهد بود.

اگرچه مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا ساعاتی پس از اظهارات دونالد ترامپ در خصوص آمادگی برای دیدار بدون پیش شرط با رهبران ایران٬ «شرایط» این دیدار را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که اگر «ایرانیان تعهد خود برای تغییر اساسی در نحوه رفتار با مردم خود را نشان دهند»، «رفتار مخرب خود را کنار بگذارند»، بتوانند «قبول کنند که ارزش دارد که وارد یک توافق هسته‌ای شوند که در عمل مانع از تکثیر سلاح‌های هسته‌ای خواهد»، آنگاه رییس جمهوری گفته است که آماده است تا بنشیند و با آنها گفتگو داشته باشد.

صبح امروز تعدادی از نمایندگان مجلس با پیشنهاد مذاکره بین دو کشور مخالفت کردند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »