مخالفت وزارت ارشاد با برگزاری کنسرت خیابانی

زیتون– عباس صالحی٬ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن «قابل تقدیر» توصیف کردن پیشنهاد همایون شجریان برای برگزاری کنسرت خیابانی، تاکید کرد: «باید به دنبال حداکثر فایده و حداقل هزینه باشیم.»

صالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت٬ ارگان خبری مجلس٬ اظهار نگرانی کرد که «نباید پیشنهاد شجریان به ضد نشاط عمومی بدل شود.»

دو روز پیش همایون شجریان پیشنهاد داد که با توجه به شرایط فعلی کشور٬‌ برای افزایش نشاط عمومی یک کنسرت خیابانی و رایگان برگزار کند.

https://twitter.com/H_Shajarian/status/1023851345533648896

پس از همایون شجریان٬ حسام الدین سراج و چند خواننده دیگر نیز پیشنهادی مشابه را مطرح کردند.

حجت نظری٬ عضو شورای شهر تهران٬ ضمن استقبال از پیشنهاد همایون شجریان خبر از موافقت اولیه با این پیشنهاد داده بود.

با این حال امروز وزیر ارشاد ضمن اشاره به فقدان زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری این کنسرت٬ اجرای این پیشنهاد را منوط به موافقت نیروی انتظامی دانست.

او همچنین از «ضد نشاط» شدن چنین کنسرت‌هایی اظهار نگرانی کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. رهبر این حکومت بسیار مردمی (!) در موقعیت هایی که بحران بالا میگیرد یا نیاز به تظاهرات مردمی است از طرف ملت ادهاهایی میکند و پاسخ دشمن (؟!) را میدهد، ولی از جمع شدن مردم میترسد !
    در واقع این دشمن دشمن که ولی امر مسلمین جهان میگوید منظورش مردم ایران هستند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »