????زنده|سازمان انرژی اتمی ایران: شاید از تعهدات‌ برجامی‌مان بکاهیم

 

 

 

مصطفی عبدی از مدیران سایت مجذوبان نور  به ۲۶ سال حبس محکوم شد


سازمان انرژی اتمی ایران: شاید از تعهدات‌ برجامی‌مان بکاهیم

بهروز کمالوندی، سخن‌گوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «سازمان انرژی اتمی مجری تصمیمات مراجع بالای نظام است، الان هم مرجع رسیدگی به امور برجام امور هیات نظارت بر اجرای برجام است.
«در این هیات هم بحث شده اگر اروپایی‌ها تعلل کنند ما بخشی از تعهدات‌مان را انجام ندهیم یا برخی محدویت‌ها را کنار بگذاریم.
فعلا قرار است نتیجه کار اروپایی‌ها را ببینیم و بعد تصمیم بگیریم؛ باید توازنی بین تعهدات و مزایا باشد. اگر تعهدات‌مان را انجام دهیم ولی مزایایی برای ما نباشد ادامه آن بی‌معنا است و شاید از تعهدات‌مان بکاهیم.
طبق پاراگراف ۲۶ برجام این حق را داریم که اگر طرف مقابل به تعهدات‌اش عمل نکرد ایران می‌‌تواند بخشی یا همه تعهدات‌اش را می‌تواند انجام ندهد.این یک تصمیم سیاسی است و نه فنی و برای همین در اختیار سازمان نیست»

کمالوندی مثال زده، که نیروهای این سازمان می‌توانند در صورتی که دولت بخواهد به طرف مقابل فشار بیاورد، سانتریفیوژهای IR6 را به کار گیرد/ مهر

 


غلامحسین کرباسچی به یک سال حبس محکوم شد

غلامحسین کرباسچی اردیبهشت ۱۳۹۶ به دلیل اظهارات انتقادی درباره حضور نظامی ایران در سوریه در دادگاه انقلاب اصفهان محاکمه شد.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه ایران گزارش داده است که حکم یک سال زندان غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در دادگاه تجدید نظر تأیید شده است.

 

سخنان غلامحسین کرباسچی که به‌جرم گفتن آن، امروز حکم یک سال زندان‌اش قطعی شد


تشکیل دادگاه‌های سیار در قزوین برای مبارزه با احتکار

دادستان قزوین اعلام کرد: شناسایی و پلمب ۱۳ انبار بزرگ احتکار کالا به ارزش ۷۰ میلیارد تومان  انجام شد.

وی تاکید کرد: در استان با تفاهم با تعزیرات حکومتی از چهارشنبه دادگاه‌های سیار در سطح شهر قزوین برای مبارزه با گرانفروشی و احتکار راه اندازی خواهد شد و در محل حکم خواهیم داد.



https://twitter.com/mohammadmosaed/status/1029468039803273218


هشدار آمریکا به عراق: در صورت عدم پایبندی به تحریم‌های ایران، تحریم می‌شوید

«هدر نوئرت» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به سخنان اخیر العبادی مبنی بر عدم پایبندی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بغداد را تهدید کرد.

وی در سخنانی در جریان کنفرانس خبری که روز چهارشنبه در رسانه‌های عراقی بازتاب یافت، به دولت عراق هشدار داد در صورت عدم پایبندی به تحریم‌های ضد ایرانی، خود در معرض تحریم قرار خواهد گرفت./ ایرنا


دادستان کل کشور: از کجا می‌دانید رئیس کل بانک مرکزی احضار نشده


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »