????زنده|فرهاد میثمی از شنبه وارد  اعتصاب غذای خشک می‌شود

 

 


فرهاد میثمی از شنبه وارد  اعتصاب غذای خشک می‌شود



دادگاه شکایت شجریان از صدا و سیما را رد کرد

وکیل مدافع محمدرضا شجریان گفت: «دادگاه شکایت شجریان از پخش بدون مجوز آثارش در صدا و سیما را رد کرده و گفته انتشار این آثار در رسانه ملی موجب شهرت شجریان شده است.»

وکیل شجریان در گفتگو با ایرنا افزود: «رأی صادره مغایر صریح قوانین است و قطعاً به این حکم اعتراض می‌کنیم زیرا معتقدیم حکم، با نادیده گرفتن محتویات پرونده و مستندات من به عنوان وکیل شاکی صادر شده است.»

همچنین روز گذشته  آقاسی، وکیل مدافع شجریان در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی گفت در طول جلسه دادگاه، تهدید به بازداشت شده‌است.



صدور وثیقه ۷۰۰ میلیونی برای رضا خندان

محمد مقیمی، وکیل مدافع رضا خندان از تفهیم اتهام‌های «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی،‌تبلیغ علیه نظام و اشاعه و ترویج بی‌حجابی» به موکلش و صدور قرار وثیقه ۷۰۰میلیون تومانی برای او خبر داد.

رضا خندان، همسر نسرین ستوده وکیل زندانی، صبح امروز در پی احضار و مراجعه ماموران امنیتی به منزلش به دادسرای اوین منتقل شد و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.


دلار آمریکا به ۱۴ هزار تومان رسید

قیمت دلار آمریکا امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریور به مرز۱۴۰۰۰ تومان رسید.

Risultati immagini per ‫دلار آمریکا به 14 هزار تومان رسید‬‎


دراویش گنابادی متحصن در زندان به مکان نامعلومی منتقل شدند


نطق انتقادی نماینده مجلس درباره نظارت استصوابی و سپاه

 



احمد جنتی: همه بدانند ما می‌مانیم

رئیس‌مجلس خبرگان امروز در آغاز پنجمین اجلاس دوره پنجم این مجلس گفت: آمریکا و وابستگان‌اش کمر به قتل نظام اسلامی بسته‌اند و مساله براندازی را پیگیری می‌کنند اما همه بدانند که ما برجای خود می‌مانیم و می‌ایستیم.

Risultati immagini per ‫احمد جنتی‬‎

وی در ادامه تاکید کرد «گرفتاری ما و نقشه دشمن الان این است که نابه‌سامانی‌هایی مملکت را به پای رهبری می گذارند. انگار که رهبرانقلاب در همه امور اقتصادی و اجتماعی و سیاسی همه‌جوره فعال است و مجلس و دولت بیکاره هستند.
جنتی در ادامه با اشاره به اینکه «شکست برجام هم ربطی به رهبرانقلاب ندارد» افزود: ضعف مذاکره کنندگان و رعایت‌نکردن خطوط قرمز رهبری و تلاش عده‌ای برای مرتبط کردن مشکلات این مذاکرات به رهبری از مسائل ماست./ ایسنا


 


خودسوزی مقابل شهرداری تهران

صبح امروز یک مرد در حالی که دو فرزند و همکارش نیز همراه وی بودند خودش را جلوی شهرداری تهران به آتش کشید.

وی که در پیش از آتش زدن خود خیابان را بسته و فریاد می‌کشید، بدون توجه به فریادهای مردم و پلیس خود را آتش زد. این مرد که مغازه ای در منطقه ۲ تهران داشت و شهرداری اقدام به پلمب آن کرده بود در خواست رسیدگی به مشکلاتش را داشت که در پی بی توجهی به درخواست هایش خود را به آتش کشید

او قصد داشت فرزندش را هم بسوزاند که با مداخله مردم جان سالم به در برد./امتداد


 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »