جوابیه شهرداری

خودسوزی در اعتراض «به جریمه ۵۰۰ میلیونی»

زیتون– صبح امروز (سه شنبه) یک مرد ۴۵ ساله در برابر ساختمان شهرداری تهران و جلو دید فرزندانش خود را به آتش کشید.

برخی از شاهدان خبر داده‌اند که او می‌خواسته فرزندانش را هم به آتش بکشد که با ممانعت مردم مواجه شده است.

در خبرها آمده است که این فرد به رغم «سوختگی شدید» جان سالم به در برده و به بیمارستان منتقل شده است.

ایلنا خبر داد که این فرد که هنوز از هویتش خبری منتشر نشده است «دقیقا همزمان با خروج شهردار تهران از شورای شهر» خود را به آتش کشیده و «شهردار پس از مکثی کوتاه صحنه را ترک کرده است.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که این فرد مغازه‌دار خود را در «اعتراض به جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی» شهرداری به آتش کشیده است.

وب سایت تابناک در این باره نوشت: «برخی شهروندان حاضر در محل ادعا کرده‌اند، این شهروند تهرانی صاحب مغازه‌ای در منطقه دو شهرداری تهران است که اخیراً از سوی شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شده است. همین امر باعث شده تا این فرد به شهرداری تهران مراجعه کرده و از آنها تقاضای کمک کند، اما زمانی که پاسخ مناسبی از نظر خود دریافت نمی‌کند اقدام به خودسوزی می‌کند.»

ساعتی پس از انتشار این خبر شهردار منطقه ۲ تهران در واکنش گفت: «هیچگونه اقدامی در خصوص پلمپ یا جلوگیری از فعالیت ملک موردنظر انجام نگرفته بلکه صرفا اخطار قانونی به فرد موردنظر ابلاغ شده است.»

رسول کشت پور افزود: «پس از بررسی های به عمل آمده روشن شد ملک مورد مناقشه یک خانه ویلایی دو طبقه و فرد خودسوزی کرده مالک طبقه همکف این خانه است.»

به گفته او این فرد نسبت به تغییر کاربری و ساخت دو باب مغازه تجاری در پارکینگ ملک مزبور در سال های گذشته اقدام کرده؛ شهرداری منطقه ۲ در تاریخ ۳۰ بهمن ماه سال ۹۵ نسبت به تنظیم صورتجلسه شورای معماری در خصوص تثبیت دو واحد تجاری در همکف مشروط به اخذ تعهد محضری از مالکان مشاعی، پاسخگویی به شاکیان احتمالی و تعهد تامین پارکینگ اقدام کرده است.

امری که محقق نشده و عامل صدور اخطاریه بوده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جوابیه شهرداری

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »