????زنده|برادر رامین حسین پناهی: خانواده‌ام تهدید به بازداشت شدند

دادستان تهران: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو بازداشت شد


تعدادی از کارمندان شهرداری همدان بازداشت شدند

یک منبع آگاه با بیان اینکه دور دوم بازداشتی ها در شهرداری همدان به دلیل تخلفات مالی آغاز شده است، گفت: شماری از کارمندان این نهاد به تازگی به دلیل تخلفاتی همچون جعل سند، جعل امضای مسئولان برای صدور پروانه و سوء استفاده از مقام و موقعیت، بازداشت شدند.

بر اساس اطلاعات کسب شده، سه تن از بازنشستگان شهرداری همدان با همکاری ۲ تن از کارمندان فعال در واحد درآمد این مجموعه که اقدام به دستکاری و جعل اسناد می کردند پیشتر بازداشت شدند.

این افراد با توجه به اطلاع کامل از فرایند پرونده ها به صورت تیمی در زمینه جعل و دستکاری اسناد شهرداری دست داشتند./ ایرنا


برادر رامین حسین پناهی: خانواده ام تهدید به بازداشت شدند

 


خبرگزاری فارس از اعدام زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی خبر داد


رامین حسین‌پناهی اعدام شد

حسین احمدی نیاز، وکیل مدافع رامین حسین پناهی از اجرای حکم اعدام موکلش خبر داد. او روز شنبه ۱۶ اردیبهشت (هشتم سپتامبر) گفت: «ما وکلای رامین هیچ گونه اطلاعی نداریم اما از منابع موثق اطلاع دادند که حکم اجرا شده است.» همچنین برادر وی در توئیتر خود خبر این اعدام را تایید کرد.

این زندانی کرد ۲۲ ساله، بهمن‌ماه ۹۶، به اتهام شورش مسلحانه علیه حکومت و عضویت در حزب کومله از سوی دادگاه انقلاب سنندج به اعدام محکوم شد.


سپاه پاسداران با پنج موشک مقر حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی امروز با پنج موشک مقر حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد.منابع غیر‌رسمی شمار کشته‌های حمله به مراکز احزاب کرد در کردستان عراق  را ۱۱ نفر اعلام کرده اند. در این حمله  بیش از ۳۷ نفر هم زخمی شده‌اند.


روحانی: آمریکا  هر روز  برای مذاکره به ما پیغام می‌فرستد

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران گفت که آمریکا «هر روز» برای مذاکره با ایران پیغام می‌فرستد.

به گفته رئیس‌جمهوری ایران « آمریکایی‌‌ها از یک طرف ملت ایران را تحت فشار قرار می‌دهند و از طرف دیگر از طرق مختلف پیغام مذاکره می‌فرستند.»

پیشتر، دونالد ترامپ،رئیس جمهوری آمریکا، گفته بود که برای دیدار با رهبران ایران آمادگی دارد و امکان دیدار با حسن روحانی، همتای ایرانی خود در حاشیه سفر او به نیویورک را رد نمی‌کند.

قرار است روحانی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا برود.





عضو شورای شهر: حال فردی که خودسوزی کرده اصلا خوب نیست

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران گفت: «حال عمومی فردی که هفته گذشته در مقابل شهرداری خودسوزی کرد، اصلا خوب نیست و سوختگی‌اش به ۶۹ درصد رسیده است.»

سه‌شنبه هفته گذشته، مردی ۴۵ ساله به همراه فرزندش قصد داشت در مقابل ساختمان شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کند. ماموران و مردم توانستند کودک را از پدر جدا کنند اما این مرد با ریختن بنزین روی خود اقدام به خودسوزی کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »