نشست یک‌روزه IFJ برای روزنامه‌نگاران ایرانی اروپا

 

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران(IFJ) نشست یک روزه بررسی مشکلات صنفی و حرفه‌ای و همچنین دغدغه‌های روزنامه‌نگاران ایرانی ساکن اروپا را در روز جمعه هفته جاری ۲۳ شهریور برابر ۱۴ سپتامبر برگزار می‌کند.

این نشست قرار است در بروکسل و به میزبانی دفتر مرکزی فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برگزار شود.
برنامه این نشست یک روزه عبارتست از:
– گفتگو در خصوص حقوق حرفه‌ای و اجتماعی و صنفی روزنامه‌نگاران ایرانی شاغل در اروپا(تبادل نظر، گفتگو و بحث توسط شرکت‌کنندگان در نشست)
– تبادل نظر در خصوص وضعیت روزنامه‌نگاری و روزنامه‌نگاران در ایران
– تبادل نظر و گفت‌وگو و بحث آزاد
روزنامه‌نگارانی که همچنان علاقه‌مند به شرکت در این نشست یک روزه هستند می‌توانند با ارسال درخواست خود به ایمیل آدرس [email protected] برای حضور در این نشست ثبت نام کنند تا از جزییات بیشتر نشست مطلع شوند.
متقاضیان شرکت در نشست لطفا هنگام ارسال ایمیل نام کامل خود(فارسی و لاتین) + کشور محل اقامت و در صورتیکه در رسانه‌ای مشغول به کار هستند نام رسانه را همراه با کارت خبرنگاری(در صورت در اختیار داشتن) ارسال کنند.
گفتنی‌ است هزینه ایاب و ذهاب و اسکان نیز برعهده شرکت کنندگان می‌باشد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »