???? زنده|آمانو درخواست نتانیاهو برای بازرسی از تورقوزآباد را رد کرد

 

آمانو درخواست نتانیاهو برای بازرسی از تورقوزآباد را رد کرد

یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره ایران را رد کرده است.
نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی هفته گذشته خود در مجمع عمومی سازمان ملل با نشان دادن عکس‌هایی، ایران را متهم کرد که در منطقه تورقوزآباد در جنوب تهران، انبار سری از مواد و تجهیزات هسته‌ای دارد.


بازداشت ۴ راننده اعتصابی کامیون در اسلام آباد غرب

 


۱۰۰ سد ایران کمتر از ۴۰ درصد آب ذخیره دارند

 به گزارش خبرگزاری ایسنا از میان ۱۷۷ سد بزرگ موجود در ۶ حوضه آبریز اصلی ایران ۱۰۰ سد بزرگ از جمله سدهای زاینده‌رود، ملاصدرا، سفیدرود و دوستی کمتر از ۴۰ درصد آب ذخیره شده دارند.

Risultati immagini per ‫مخازن سدهای کشور نیز متاثر از افت نزولات جوی با کاهش‌های ویژه‌ای مواجه شده‌اند.‬‎

بر اساس اعلام وزارت نیرو، افت محسوس بارندگی‌های سال آبی ۹۶-۹۷ که در طی نیم قرن کم سابقه بوده است موجب شده تا در ورودی آب به مخازن سدهای کشور نیز متاثر از افت نزولات جوی با کاهش‌های ویژه‌ای مواجه شده‌اند.


دلار ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان

در پی روند کاهشی نرخ ارز طی سه روز گذشته، امروز نیز بازار آزاد ارز بسیار شلوغ بود و مردم برای فروش ارزهای خود به بازار هجوم آورده‌اند و نرخ خرید دلار در بین دلالان رقمی بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.


گشت‌زنی پلیس در محل‌های خرید و فروش دلار


زینب سکانوند در زندان ارومیه اعدام شد

زینب سکانوند متهم به قتل همسرش صبح امروز در زندان ارومیه به دار آویخته شد. او در ۱۵ سالگی ازدواج کرد و در ۱۷ سالگی به اتهام قتل  بازداشت شد.

رها بحرینی، پژوهشگر سازمان عفو بین الملل گفت که زینب سکانوند امروز صبح در زندان ارومیه اعدام شد. سکانوند مدتی بعد از اعتراف به قتل، اعترافاتش را پس گرفته بود.


وزیر کشور: قیمت ارز کم می‌شود


مجلس برای بررسی حادثه تروریستی اهواز جلسه غیرعلنی برگزار می کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از شروع جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی اهواز خبر داد.

حسین نقوی حسینی گفت: جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزرای اطلاعات کشور و همچنین مسئولانی از نیروهای مسلح برای بررسی حادثه تروریستی برگزار شد/ ایسنا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »