معرفی منبع پیامک‌های ارسالی در مورد FATF به نمایندگان

عضو سابق شورای شهر مشهد نمایندگان مجلس را تهدید می‌کرد

زیتون– محمدرحیم نوروزیان٬ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی٬ منبع ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس را معرفی کرد.

به گفته نوروزیان یک عضو سابق شورای شهر مشهد که از مسئولین یکی از حسینیه‌های این شهر نیز هست٬ در سازمان دهی این پیامک‌ها نقش داشته است.

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماهی استانداری خرسان این عضو سابق شورای شهر مشهد را «خ. م» معرفی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشره در وب سایت شورای این شهر٬ این فرد کسی نیست جز خلیل موحدی.

خلیل موحدی٬ نزدیک به جبهه پایداری از جمله حامیان سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته بوده است.

در طی مدتی که نمایندگان مجلس در حال بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) بودند٬ پیامک‌هایی با مضمون «تهدید» به آن‌ها ارسال می‌شد.

پیشتر نیز برخی از نمایندگان مجلس که موافق پیوستن ایران به «لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم» بودند٬ طی روزهای اخیر خبر از دریافت پیامک‌های با متن‌های تهدید آمیز داده بودند.

پیامک‌هایی در پی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرکز طراحی و سازماندهی آن‌ها شهر مشهد بوده است.

لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم که ۲۰ خردادماه در مجلس به رای گذاشته شده بود با ۱۳۸ رای موافق و ۱۰۳ رای مخالف و ۶ رای ممتنع برای مدت دو ماه مسکوت ماند.

در نهایت اما نمایندگان مجلس در نوبت صبح روز گذشته (یکشنبه) با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کردند.

لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسه علنی صبح روز گذشته مجلس مطرح شد و نمایندگان با ۱۴۳ رای موافق ۱۲۰ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۷۰ نماینده حاضر با آن موافقت کردند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

معرفی منبع پیامک‌های ارسالی در مورد FATF به نمایندگان

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »