زنده| ترامپ: شاید ماجرای خاشقجی کار«خودسر»ها در حکومت سعودی باشد

 

 

 


مرگ کارمند کلمبیایی برج میلاد در اثر مصرف مشروب تقلبی

کارمند کلمبیایی سیرک برج میلاد پس از خوردن مشروب تقلبی جان باخت. این مرد ۴۷ سال سن داشته و جسد او برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در این رابطه در جریان است.

به گفته پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس ایران، در فاصله نیمه شهریور تا ۱۷ مهر ماه، ۶۹ نفر در نقاط مختلف ایران به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده‌اند.


پلیس تهران: مجوزی برای حضور زنان در استادیوم آزادی صادر نشده است

مرکر اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد تا کنون هیچ مجوزی مبنی بر حضور خانم ها در استادیوم آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال اعلام نشده است.

Risultati immagini per ‫حضور زنان در استادیوم آزادی‬‎

در اطلاعیه مرکز پلیس تهران بزرگ آمده است: ” هیچ گونه مجوزی مبنی بر حضور خانم ها در استادیوم آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال بین دو تیم ملی ایران و بولیوی اعلام نشده است. براساس این گزارش هر گونه تغییر از سوی رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.”

پیشتر خبرگزاری‌های ورزشی اعلام کردند که شورای تامین تهران با حضور تعدادی از هواداران زن برای بازی امشب ایران- بولیوی در ورزشگاه آزادی موافقت کرد.
بر اساس این گزارش‌ها خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، تیم های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و تعدادی هوادار زن از جمله این افراد هستند.


ترامپ: شاید ماجرای خاشقجی کار«خودسر»ها در حکومت سعودی باشد

 


سی‌ان‌ان: عربستان قرار است اعلام کند خاشقجی ‘اشتباهی’ کشته شده

شبکه خبری آمریکایی سی ان ان اعلام کرده مقام‌های عربستان سعودی در صدد انتشار گزارشی هستند که با پذیرش مرگ جمال خاشقجی، آن را نتیجه بروز “اشتباه” در جریان بازجویی معرفی کند.

سی ان ان ضمن انتشار این خبر به نقل از دو منبع جداگانه، نوشته که قرار بوده بازجویی از آقای خاشقجی، به ربودن وی از خاک ترکیه منجر شود.
به گزارش این شبکه، مقام های دولت عربستان احتمالا می‌گویند عاملان قتل این روزنامه نگار، “خودسر” و بدون مجوز از بالا بوده و توبیخ خواهند شد.
سی ان ان، در عین حال به نقل از یکی از منابع خود اعلام کرده مضمون گزارشی که عربستان در حال آماده کردن آن است، ممکن است تغییر کند./ بی بی سی فارسی



ربایش ۱۴ نفر در مرز میرجاوه توسط جیش‌العدل

۱۴ نفر  در مرز میرجاوه ربوده‌شدند. از این افراد هفت بسیجی، دو اطلاعات سپاهی و پنج‌نفر از هنگ‌ مرزی هستند.

خبرگزاری ایلنا گزارش داده ۱۴نفر بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه صبح امروز به‌دست «اعضای گروهک تروریستی» ربوده شده‌اند که حالا و با گزارش ایرنا معلوم ‌شده «جیش‌العدل» بوده.

«هفت‌نفر از ربوده‌شدگان، بسیجی طرح امنیت، پنج‌نفرشان نیروهای هنگ مرزی میرجاوه و دو نیروی اطلاعات سپاه هستند که بین ساعت چهار تا پنج بامداد امروز در منطقه صفر مرزی لولکدان ربوده شده‌اند.»


 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »